Hvorhen på ferie, med baby til udland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Hej søde piger

Jeg vil rigtig gerne på ferie her på et tidspunkt i ferien med en veninde og min søn på 6 måneder ( 7-8 måneder på ferien) ... Men jeg kender ikke rigtig nogle feriesteder, hvor der er roligt, hyggeligt, stoooore gågader og alle sådan nogle ting ... - og så må det også gerne være et billigt sted - og der behøver heller ikke at være helt vildt varmt, da det nok bare vil genere Mikkas ??? ...

Hvor har i været henne på ferie, hvor jeres små børn ikke har haft det TOTAL varmt og været umulig ??

Har kun været i sunny beach før, og det er ikke ligefrem fordiat det er et børnevenligt sted om aftenen i sommerperioden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha! Kom hjem til mig, det er ferie

Anmeld

10. juli 2012

rikkeregnbue skriver:

Haha! Kom hjem til mig, det er ferie

Så skal vi finde en dag det er varmt, så finder vi et eller andet sted og smider strandstole op ;-) så kan vi komme på ferie :-D

Anmeld

10. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Så skal vi finde en dag det er varmt, så finder vi et eller andet sted og smider strandstole op ;-) så kan vi komme på ferie :-D

Haha... Vi køber da bare en kæmpe sandkasse og stiller op i min have, smider tøjet og ligger os på håndklæder i sandkassen.

At slikke sol!!!

Anmeld

10. juli 2012

rikkeregnbue skriver:

Haha... Vi køber da bare en kæmpe sandkasse og stiller op i min have, smider tøjet og ligger os på håndklæder i sandkassen.

At slikke sol!!!

feeeed ide!

Anmeld

10. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

feeeed ide!

Ej men... Jeg tænker Mallorca eller sådan noget?

Anmeld

10. juli 2012

bobbles

Hej søde piger

Jeg vil rigtig gerne på ferie her på et tidspunkt i ferien med en veninde og min søn på 6 måneder ( 7-8 måneder på ferien) ... Men jeg kender ikke rigtig nogle feriesteder, hvor der er roligt, hyggeligt, stoooore gågader og alle sådan nogle ting ... - og så må det også gerne være et billigt sted - og der behøver heller ikke at være helt vildt varmt, da det nok bare vil genere Mikkas ??? ...

Hvor har i været henne på ferie, hvor jeres små børn ikke har haft det TOTAL varmt og været umulig ??

Har kun været i sunny beach før, og det er ikke ligefrem fordiat det er et børnevenligt sted om aftenen i sommerperioden

jeg vil også sige enten mallorca eller de kanariske øer.

Der tror jeg umiddelbart jeg vil sige god for.

Har været på mallorca da min store datter var 3 år, og der synes jeg at det var til at holde ud, og det var i september måned. Har været på det sted der hedder Cala Bona på enten hotel mimosa eller bourganville. Super godt sted, børnevenligt og det er med de to børne maskotter.  det var gennem spies

Anmeld

10. juli 2012

Monski

Hej søde piger

Jeg var i en by lidt udenfor venedig, da anthon var 7 måneder. 
Vi havde bevidst valgt et sted der ikke var alt for varmt, men vi var så heldige at rende ind i en hedebølge så det var 42 grader, dag og nat. 
Men anthon klarede det helt fint, så længe han var i poolen to gange om dagen så var han lykkelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.