3 uger og 6 dage tilbage :) murren og små jag for neden av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Mor1012

har meget murren i maven for tiden... og så kan jeg komme på toilettet 2 gange daglig de sidste 2 dage plejer altid have hård mave

jeg får sådan nogle sammentrækninger/jag hele nede i underlivet, idag fik jeg flere efter hinanden, jeg må suge luften ind og holde vejret, af smerte. føler baby ligger så dybt at man vil ku se hovedet hvis jeg spredte benene ja undskyld mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Emilie2010 skriver:

har meget murren i maven for tiden... og så kan jeg komme på toilettet 2 gange daglig de sidste 2 dage plejer altid have hård mave

jeg får sådan nogle sammentrækninger/jag hele nede i underlivet, idag fik jeg flere efter hinanden, jeg må suge luften ind og holde vejret, af smerte. føler baby ligger så dybt at man vil ku se hovedet hvis jeg spredte benene ja undskyld mig

sådan har jeg haft det i 14 dage Jeg ringede til min jordemor for at spørge om det var alvorligt, hun sagde baby borer sig længere ned, og at det kunne afkorte fødslens varighed, men at der stadig kunne gå uger før man fødte :/ øv - så det kan ikke engang bruges som tegn på snarlig fødsel

Anmeld

10. juli 2012

Mor1012

Frk P. skriver:

sådan har jeg haft det i 14 dage Jeg ringede til min jordemor for at spørge om det var alvorligt, hun sagde baby borer sig længere ned, og at det kunne afkorte fødslens varighed, men at der stadig kunne gå uger før man fødte :/ øv - så det kan ikke engang bruges som tegn på snarlig fødsel

hun kan snart ikk borer sig længere ned

Anmeld

10. juli 2012

Mor1012

andre med samme følelse

Anmeld

11. juli 2012

Mor1012

vi var i ikea igår men da vi var færdige, gjorde mit lænd godt ondt, og jeg fik lidt kvalme.. + måtte ind på burger king og låne wc, havde tynd mave tror i dette er tegn ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.