Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kæmpe stort tillykke skal du have herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Tillykke - så kan vi følges igen
Tillykke - så kan vi følges igen
TILLYKKE ... håber du får en nem og ukompliceret (staves?) graviditet og fødsel - når du når til det punkt
tillykke med den voksende mave
Bom skriver: Tak alle sammen.. Hvor er det hyggeligt at vi skal følges igen Zette, hvornår har du termin?? Har du en fornemmelse af køn?? Jeg er sikker på vi får en dreng denne gang..
Tak alle sammen.. Hvor er det hyggeligt at vi skal følges igen Zette, hvornår har du termin?? Har du en fornemmelse af køn?? Jeg er sikker på vi får en dreng denne gang..
31. Januar og jeg tror det bliver en pige - håber det i hvert fald.. )
Tillykke med graviditeten... ♥
Stort tillykke med spiren
Bom skriver: Tusind tak alle sammen.. Nåe ja det var måske en væsentlig ting og få med.. Jeg har termin d. 20/1-13
Tusind tak alle sammen.. Nåe ja det var måske en væsentlig ting og få med.. Jeg har termin d. 20/1-13
Bom skriver: Hej Piger..Ja så springer jeg ud.. Jeg er GRAVID med vores andet barn.. Vi har idag været til en helt fantastisk NF scanning, hvor Krølle bare lå og hyggede sig i hulen, vi fik også et lille vink med den ene hånd.. Vores risiko tal var rigtig fine og lå over 1:19000..Men tiden indtil nu har været lidt turbulent med 2 akutte scanninger, grundet blødning og smerter, ved anden scanning finder de så ud af at jeg har en cyste på den ene æggeleder på 3x3,5 cm, som de mistænker for at være en tvilling.. Denne cyste har så gjort at jeg er blevet sygemeldt indtil sidst i juli mdr, da jeg havde smerter hele tiden og knap nok kunne løfte min datter på 2 år.. Men men, det begynder og gå bedre med smerterne, nu er de der ikke hele tiden mere, men kommer i ture, og idag til scanningen var cysten 2,1x2,6 cm, så det går den rigtige vej det hele.. Ville ikke så meget med denne tråd, bare fortælle min glæde ovre og snart skulle være mor til 2.. Lille rettelse: har termin d 20/1-13
Hej Piger..Ja så springer jeg ud.. Jeg er GRAVID med vores andet barn.. Vi har idag været til en helt fantastisk NF scanning, hvor Krølle bare lå og hyggede sig i hulen, vi fik også et lille vink med den ene hånd.. Vores risiko tal var rigtig fine og lå over 1:19000..Men tiden indtil nu har været lidt turbulent med 2 akutte scanninger, grundet blødning og smerter, ved anden scanning finder de så ud af at jeg har en cyste på den ene æggeleder på 3x3,5 cm, som de mistænker for at være en tvilling.. Denne cyste har så gjort at jeg er blevet sygemeldt indtil sidst i juli mdr, da jeg havde smerter hele tiden og knap nok kunne løfte min datter på 2 år.. Men men, det begynder og gå bedre med smerterne, nu er de der ikke hele tiden mere, men kommer i ture, og idag til scanningen var cysten 2,1x2,6 cm, så det går den rigtige vej det hele.. Ville ikke så meget med denne tråd, bare fortælle min glæde ovre og snart skulle være mor til 2..
Lille rettelse: har termin d 20/1-13
Hjertevarmt tillykke
Tillykke. Lyder bestemt ikke rart med de smerter der men dejligt at hører de er på vej retur
Tillykke !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128