Indlagt med muligt svangerskabSforgiftning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Annana89

To til lægen idag på grund af at af voldsom væskeforøgelse, det piblede ud af mine ben, min piercin er forsvundet indad og mine fingre er så tykke og følelsesløse at jeg tabte min iPhone og smadrede hele skærmen:0( og rigtig nok havde jeg protein i urinen og mit blodtryk var alt for højt.

Så jeg blev sendt på FG og har fået kørt kurve, taget blodprøver og tjekket indv. 

Nu er jeg så indlagt på gyneGologisk hvor jeg venter på svar fra blodprøverne og de muligvis vil lægge etballonkateter i aften og så komme. I morgen tidligt så de kan prikke huld!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

projekt-ønskebarn

Øv hvor synd for dig at du lige skulle have det med og så så tæt på mål. Håber de får det under kontrol og lillemanden så endnu mere snart melder sin ankomst. 

Go' bedring til jer 

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Annana89 skriver:

To til lægen idag på grund af at af voldsom væskeforøgelse, det piblede ud af mine ben, min piercin er forsvundet indad og mine fingre er så tykke og følelsesløse at jeg tabte min iPhone og smadrede hele skærmen:0( og rigtig nok havde jeg protein i urinen og mit blodtryk var alt for højt.

Så jeg blev sendt på FG og har fået kørt kurve, taget blodprøver og tjekket indv. 

Nu er jeg så indlagt på gyneGologisk hvor jeg venter på svar fra blodprøverne og de muligvis vil lægge etballonkateter i aften og så komme. I morgen tidligt så de kan prikke huld!

Sikke en ærgelig slutning på graviditeten Håber alt ender ud godt, og at du snart får baby i armene held og lykke!!

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Du har snart din lille bebs i armene...

Er der noget nyt?

Jeg har ikk haft skyggen af veer i dag - kun ondt i maven og ondt i mit bækken!!

Jeg har en fornemmelse om at det sker på torsdag...

Anmeld

10. juli 2012

Annana89

JeG har svangerskabsforgiftning! 

Der har lige været stuegang og nu finder de ud af om jeg får lagt ballon i aften eller om jeg skal komme i morgen tidligt og få en stikpille! 

Anmeld

10. juli 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Der har lige været stuegang og nu finder de ud af om jeg får lagt ballon i aften eller om jeg skal komme i morgen tidligt og få en stikpille! 

Øvv øvv også.... Ønsker dig god bedring og håber din lille bebs hurtig kommer ud til dig;-))

Anmeld

10. juli 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Øvv øvv også.... Ønsker dig god bedring og håber din lille bebs hurtig kommer ud til dig;-))

Tusind tak! Jahåber virkelig at de kan gøre noget i aften! For det spænder og løber ud af mig på grund af alt det væske:0( og så vil jeg jo vildt gerne møde min lille bebs

Anmeld

10. juli 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Tusind tak! Jahåber virkelig at de kan gøre noget i aften! For det spænder og løber ud af mig på grund af alt det væske:0( og så vil jeg jo vildt gerne møde min lille bebs

Åhhh din stakkel hvor er det synd:-( Hvordan starter det??? Mine fødder og fingre er også begyndt om aftenen at hæve jaaaaaa kom så lille bebs, ud til mor og far:-))

Anmeld

10. juli 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Åhhh din stakkel hvor er det synd:-( Hvordan starter det??? Mine fødder og fingre er også begyndt om aftenen at hæve jaaaaaa kom så lille bebs, ud til mor og far:-))

Jeg har faktisk været plagetsyd væske længe nu! Men over de sidste to døgn var det blevet så voldsomt at det havde sprunget en rift op på mit ben så det hele dagen igår og idag har piblet ud med vand! Plus at jeg ingen følelse har i 8 ud af ti fingre så for en sikkerhed skyld to jeg til læge ! 

Hvis du et det mindste i tvivl om det er ok syd jeg du skal aflevere en urinprøve ved din læge! 

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Øv hvor træls!! Håber da de vil gøre noget i aften, for alt det vand i kroppen er bare ubehaligt!!

Ang ballonkateter, så gør det lidt ondt at få lagt, men så mærker du ik mere til det!!! 

For at du får en god fødsel! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.