Hej!
Jeg står selv med nogenlunde samme problem.
Min mand og jeg kunne sagtens være sammen seksuelt hver, hver anden dag førhen, men nu siden, jeg blev gravid - fik mave på, vil han ikke rigtig. Jeg er gravid i uge 30+3, og sidst jeg snakkede med ham om det, fortalte han, at han på en måde overskred grænser; "Der ligger jo en lille pige derinde", siger han. Jeg prøvede at lade ham være lidt og håbede at han selv tog initiativ til det efter nogle dage, men nej

Jeg troede ikke, jeg ville ha´ så meget lyst til sex, pga. maven, selvværdet og lign., men jeg er nærmest ustyrlig! Hold op, jeg savner Palle! Idag er det nok en 14 dages tid siden, vi sidst var sammen.
I starten havde jeg ikke den vilde lyst pga. kvalmen, og fortalte Palle, at jeg gav "tilladelse" til, at han måtte få stillet hans behov et andet sted, hvis jeg da ikke fik den igen. Jeg ved, hvor vigtigt sex er i et forhold. Men nu har han ikke lyst, og måske kunne jeg godt tænke mig, at han nu gav "tilladelse" til, at jeg kunne få stillet mit behov et andet sted...? Ved ikke helt.... Jeg ved bare, jeg snart eksploderer!
Jeg har en kammerat, jeg har "brugt" førhen - han ved, at han kun blev brugt til sex, og havde det helt fint med det. Jeg overvejer at ta´ kontakt til ham igen... Men så er jeg jo Palle utro, hvilket jeg helst ikke vil være.
Århhh, forvirret! Liderlig som bare fanden og forvirret!
Diana