Næsten ingen sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Anonym trådstarter

Hej..

Jeg har en dejlig kærsten, som snart skal være min kommende mand... Vi mødte hinanden over en dating side, og ja det hele gik hurtigt.. Jeg blev gravid, og idag har vi en dejlig lille pige på snart 3 måneder. ud af til har vi det rigtigt godt med hinanden. Der dog været knas i den nogle gange, men det har vi fået løst, og er nu rigtigt gode med hinanden. Vi skal giftes til sommer i kirken... Vi fungere godt sammen, og har det sjovt, og kan snakke om mange ting sammen... Men jeg er ked rigtigt ked, at min kommende mand ikke har den store interesse i sex. Vi har været sammen 2 gange siden, jeg har født i feb, og det som om, jeg nærmest skal tvinge ham til, vi skal hygge, og det bare ikke særlig rart. Han vil heller sidde, og se en film eller side ved computeren, eller noget helt andet. Han er meget træt, og han arbejder som kok lige nu...
Det stopper han dog med inden længe, da det ikke længere er godt på grund af vores 2 pigerne, og at jeg skal starte uddannelse til august. Men han har mange dage lige i tiden, hvor han først møder kl 17.00 og ca 6 timer frem, og så der fri dage også, men heller ikke der, sker der noget....

Jeg prøver tit, at ligge op til noget, men han afviser med ofte bare med pjat og tror det bare for sjov... Det gør mig virkelig ked af det....

Jeg ved ikke, om han bare ikke har lysten, eller hvad der er galt... Mens jeg var gravid, havde vi intet sex overhovedet... Det kunne han bare slet ikke, men det der så vist mange andre mænd der heller ikke kan...

Men jeg savner hans nærhed, og at vi er sammen intimt...Jeg har virkelig prøvet og tale med ham om det, men han virker som han ikke rigtigt gider høre på mig, og ofte bliver han bae sur...

Hvad skal jeg gør, og hvad tror i kan være årsage til han bare ikke vægter dette særlig højt i vores forhold????

Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

DK

Altså det er jo forskelligt hvor stort sex-drive vi mennesker har. Måske er din kærestes bare ikke særligt stort. Derudover, så bliver mænd også "trætte" når der er et spædbarn i huset, så måske er han bare udmattet? Det er hårdt at blive vækket om natten. Derudover kan det også være at din kæreste lige skal vænne sig til nu at "dele" din krop med jeres datter, og måske skal han også have jeres roller som mor og far på plads, inden han er klar til at blive mr. loverboy igen. Det er jo en stor forandring, og sex kommer jo altså fra hjernen, ikke fra pikken mærkeligt nok
Hvordan var det inden du blev gravid. Hvis det aldrig har været "nok" så bliver det det nok heller ikke. Men hvis i engang har haft masser af sex, så burde der da være en chance for at få startet kedlen op igen.

Anmeld

6. maj 2009

Anonym trådstarter

DK skriver:

Altså det er jo forskelligt hvor stort sex-drive vi mennesker har. Måske er din kærestes bare ikke særligt stort. Derudover, så bliver mænd også "trætte" når der er et spædbarn i huset, så måske er han bare udmattet? Det er hårdt at blive vækket om natten. Derudover kan det også være at din kæreste lige skal vænne sig til nu at "dele" din krop med jeres datter, og måske skal han også have jeres roller som mor og far på plads, inden han er klar til at blive mr. loverboy igen. Det er jo en stor forandring, og sex kommer jo altså fra hjernen, ikke fra pikken mærkeligt nok
Hvordan var det inden du blev gravid. Hvis det aldrig har været "nok" så bliver det det nok heller ikke. Men hvis i engang har haft masser af sex, så burde der da være en chance for at få startet kedlen op igen.

Ja før havde vi meget sex... Det var jo nyt vores forhold og det hele var spændende.... Men lige så snart jeg blev gravid så gik det hele i stå igen..

men skal jeg bare lade det ligge så, og lade ham være i fred med det, os så lade ham selv komme????

Anmeld

6. maj 2009

fam.4xc

Anonym skriver:

Ja før havde vi meget sex... Det var jo nyt vores forhold og det hele var spændende.... Men lige så snart jeg blev gravid så gik det hele i stå igen..

men skal jeg bare lade det ligge så, og lade ham være i fred med det, os så lade ham selv komme????

Jeg ville da helt klart snakke med min mand om det... fortælle ham at det her ik er optimalt for mig og sammen finde en løsning begge parter kan leve med :-)

Min mand ved at hvis der går mere end en uges tid så blir jeg pisse sur - uden selv at ku gøre for det - og så kommer snakken da nogen gange op herhjemme også...

Men altså vil også lige sige med små børn i huset blir det jo ik altid til det store lange og romantiske, men også det ret så hurtige fordi man jo aldrig lige ved hvor når der er en der vågner osv :-) Er en af pigerne syge eller føler man sig ik selv skide frisk, har mens, hovedpine eller hvad ved jeg ja så går der jo også nemt lidt dage....

Hvad med at gi ham lidt uden at føle du skal ha igen... måske det kan tænde ham til mer og mer?? ;-)

For mig / os betyder sex meget... man skal ku snakke samme i et forhold, men man skal helt sikkert også passe rimeligt sammen seksuelt for det ik skal gå i hård knuder, så ta lige en snak inden de der kirke klokker skal ringe ;-)

En anden ting vi bruger herhjemme er indimellem at sende pigerne i inst og holde en kæreste fridag med alt hvad det nu indebærere - så er det ren alene tid og ingen forstyrrelser -. og det jo en super måde for sådan nogen som os der ik vil ha passet børn ud over det de skal når de er i inst ...

Pøj pøj med det hele......

Anmeld

7. maj 2009

DK

Dejligt at høre der har været gang i den.

Prøv at tal med ham om det. Jeg er sikker på at i bare har behov for et lille skub. Når man er ude af træning kan det være svært at komme i gang igen. Hvis han selv ser det som et problem og også gerne selv vil i gang, så aftale evt. en fast ugentlig dag. Det er ikke romantisk, men effektivt, og så pludselig kører det af sig selv.

Anmeld

25. juli 2009

Isabeau

Hej!

Jeg står selv med nogenlunde samme problem.

Min mand og jeg kunne sagtens være sammen seksuelt hver, hver anden dag førhen, men nu siden, jeg blev gravid - fik mave på, vil han ikke rigtig. Jeg er gravid i uge 30+3, og sidst jeg snakkede med ham om det, fortalte han, at han på en måde overskred grænser; "Der ligger jo en lille pige derinde", siger han. Jeg prøvede at lade ham være lidt og håbede at han selv tog initiativ til det efter nogle dage, men nej

Jeg troede ikke, jeg ville ha´ så meget lyst til sex, pga. maven, selvværdet og lign., men jeg er nærmest ustyrlig! Hold op, jeg savner Palle! Idag er det nok en 14 dages tid siden, vi sidst var sammen.   

I starten havde jeg ikke den vilde lyst pga. kvalmen, og fortalte Palle, at jeg gav "tilladelse" til, at han måtte få stillet hans behov et andet sted, hvis jeg da ikke fik den igen. Jeg ved, hvor vigtigt sex er i et forhold. Men nu har han ikke lyst, og måske kunne jeg godt tænke mig, at han nu gav "tilladelse" til, at jeg kunne få stillet mit behov et andet sted...? Ved ikke helt.... Jeg ved bare, jeg snart eksploderer! 

Jeg har en kammerat, jeg har "brugt" førhen -  han ved, at han kun blev brugt til sex, og havde det helt fint med det. Jeg overvejer at ta´ kontakt til ham igen... Men så er jeg jo Palle utro, hvilket jeg helst ikke vil være.

Århhh, forvirret! Liderlig som bare fanden og forvirret!

Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.