Næsten ingen sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Anonym trådstarter

Hej..

Jeg har en dejlig kærsten, som snart skal være min kommende mand... Vi mødte hinanden over en dating side, og ja det hele gik hurtigt.. Jeg blev gravid, og idag har vi en dejlig lille pige på snart 3 måneder. ud af til har vi det rigtigt godt med hinanden. Der dog været knas i den nogle gange, men det har vi fået løst, og er nu rigtigt gode med hinanden. Vi skal giftes til sommer i kirken... Vi fungere godt sammen, og har det sjovt, og kan snakke om mange ting sammen... Men jeg er ked rigtigt ked, at min kommende mand ikke har den store interesse i sex. Vi har været sammen 2 gange siden, jeg har født i feb, og det som om, jeg nærmest skal tvinge ham til, vi skal hygge, og det bare ikke særlig rart. Han vil heller sidde, og se en film eller side ved computeren, eller noget helt andet. Han er meget træt, og han arbejder som kok lige nu...
Det stopper han dog med inden længe, da det ikke længere er godt på grund af vores 2 pigerne, og at jeg skal starte uddannelse til august. Men han har mange dage lige i tiden, hvor han først møder kl 17.00 og ca 6 timer frem, og så der fri dage også, men heller ikke der, sker der noget....

Jeg prøver tit, at ligge op til noget, men han afviser med ofte bare med pjat og tror det bare for sjov... Det gør mig virkelig ked af det....

Jeg ved ikke, om han bare ikke har lysten, eller hvad der er galt... Mens jeg var gravid, havde vi intet sex overhovedet... Det kunne han bare slet ikke, men det der så vist mange andre mænd der heller ikke kan...

Men jeg savner hans nærhed, og at vi er sammen intimt...Jeg har virkelig prøvet og tale med ham om det, men han virker som han ikke rigtigt gider høre på mig, og ofte bliver han bae sur...

Hvad skal jeg gør, og hvad tror i kan være årsage til han bare ikke vægter dette særlig højt i vores forhold????

Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn