25+5 våde bukser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Camillos

Ja igår var jeg hos en veninde vi hyggede som altid og slappede af, havde absalut ingenting gjort for at overANSTRENGE MIG .. 

Da jeg gik på toilettet havde jeg vanvittigt ondt i mine skambem, somom de ville fra hinanden . Da jeg så ser at trusser og bukser er våde.,.. pletten på bukserne var vel omkrin 12 cm lang eller sådan noget. 

Nå men jeg ringer til fødegangen og de vil gerne lige se mig til et tjek.. hun trykker mig på maven og jeg har rigtig ondt ved mit bækken når hun trykker nederest, men ellers ingenting. 

Mit blodtryk er fint og min urin er blank, jeg bliver ikke mere våd efter den tur.. 

På sygehuset siger de det kan have været noget udflåd... synes bare det er underligt.

Nå i al fald kunne lillepigen ikke lidt DOBT tonen! Da hun satte den på for at lytte til hjertelyd Fik mikrofonen et ordentligt spark, og et til og et til haha..! Det godt hun allerede kan vise hvem der bestemmer.. Det var helt fantastisk, så fik jeg da bekræftet det var spæde spark og jeg kunne endda se dem ude på maven igår.. 

Så alt er vel men nørj jeg blev nervøs...! 

Jeg tænker lidt hvorfor er det egentlig man ikke får en GU for at se hvor lang livmoderhalsen er ?  Ville da et eller andet sted godt vide om det hele var Okay.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

camillahej

Pyha sikken en forskrækkelse dejligt du fik lov t høre hende 

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

camillahej skriver:

Pyha sikken en forskrækkelse dejligt du fik lov t høre hende 

Ja det synes jeg bestemt også ..  

men altså det var bare lidt underligt der kan komme så meget erhm ud forneden når man er gravid... 

men dejligt alt tilsyneladende er som det skal være.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.