Symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

pastry26

Hej Alle!!

Først og fremmest tillykke til os alle, det er bare en spændende tid vi går i møde! 

Hvad mærker i egentlig af symptomer? Jeg er 5+4 (6 uge) og er kun lidt træt... Mine bryster er ikke engang vildt ømme. Jeg kan faktisk kun mærke dem, når jeg skal sove, for jeg sover på maven helst..

Håber det er normalt og alt er ok. Altså jeg behøver jo ikke ligefrem at få kvalme, men man synes jo bare at det ligesom "høre sig til" 

Hvad mærker i andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Palaja

Vi har termin samme dag, hvor hyggeligt  Jeg har lidt småkvalme og ret ømme bryster. Og træt  Men jeg går sgu og er lidt bange for om der er mere end en, når jeg allerede har kvalme. Ved den første havde jeg ikke kvalme, og faktisk ingen symptomer overhovedet, udover lidt brystspændig i 7-8 uge. Men dengang kunne jeg så bekymre mig om de manglende symptomer...

Og det er vist kun omkring 50% som får kvalme, og slipper man for det, skal man bare være glad 

Anmeld

10. juli 2012

pastry26

Ej, hvor sjovt - det havde jeg slet ikke set  Min termin er beregnet ved hjælp af terminsberegneren herinde og så udfra, at vi har været i behandling.. men den kan jo nå at rykke sig, nu må vi se.

Men vildt hyggeligt!! 

Jeg troede faktisk flere fik kvalme. Jeg går nærmest og venter på den kommer, selvom jeg godt ved at nogen slipper og det skal man bare være glad for (!). Jeg føler mig overhovedet ikke gravid, udover lidt træthed..

Det er dejligt, på den måde, at jeg kan træne og gøre hvad jeg vil, uden at være hæmmet af fx. kvalme, men det gør også at jeg bekymre mig en smule..

Men men er sikker på alt er ok. Det kan jo nå at komme endnu..!!!    

Anmeld

13. juli 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

Heller ingen gener her Men havde jeg heller ikke med min datter. Jeg var til scanning igår, og alt var som det skulle være - så bare nyd du ikke er hårdt ramt

Anmeld

14. juli 2012

livhemdrup

Puha gid det var mig der ingen kvalme har. Min kvalme er så slem at jeg har tabt ni kg. Har fået kvalme stillende af lægen.  Og prøver alle de ting der plejer at virker men intet hjælper  Den er bare rigtig led den kvalme. 

Ellers har jeg kun mega ømme dutter som allerede er begyndt at dryppe hvilket jeg syns er vildt tidligt. Den sidste graviditet begyndte de dog at dryppe omkring uge 12. 

Men udover det nyder jeg at være gravid at nogen så skønt vokser indeni mig er jo fantastisk. 

Anmeld

19. juli 2012

DitteFisk

Ved godt tråden ikke er helt ny, så undskylder

Men jeg begyndte at få halsbrænd og føle mig oppustet 4+0.. og allerede inden døjede jeg med maven .. dårlig mave

Nu (4+5) har jeg fået sådan viiirkelig dårlig mave. Ligesom kvalme og opkast, bare den anden vej  føj. Er det mon normalt?

Anmeld

20. juli 2012

Sahara82

Hejsa

Jeg hopper lige med i snakken. Er så spændt på at høre om andres symptomer. Selv er jeg 7+3 henne, og synes jeg har være igennem alle symptomerne. Kvalme konstant, og så oven i det har jeg en ond ond halsbrand og har haft det de sidste par dage Min læge kommer fra ferie i næste uge, så regner med hvis det ikke er væk der at jeg lige skal have noget imod det. Er lidt ekstra træt, men ikke voldsomt.

Men så længe jeg ved at det ender med noget godt, så må jeg jo overkomme lidt "sygdom"

Anmeld

20. juli 2012

pastry26

smsh skriver:

Hejsa

Jeg hopper lige med i snakken. Er så spændt på at høre om andres symptomer. Selv er jeg 7+3 henne, og synes jeg har være igennem alle symptomerne. Kvalme konstant, og så oven i det har jeg en ond ond halsbrand og har haft det de sidste par dage Min læge kommer fra ferie i næste uge, så regner med hvis det ikke er væk der at jeg lige skal have noget imod det. Er lidt ekstra træt, men ikke voldsomt.

Men så længe jeg ved at det ender med noget godt, så må jeg jo overkomme lidt "sygdom"

Hej! 

Og velkommen til..

Jeg oprettede tråden, fordi jeg slet slet ingen symptomer har, udover lidt træthed. Og derfor er jeg lidt nervøs.. Jeg tager gerne lidt af din kvalme.. eller.. hehe 

Håber bare min baby har det godt inde i maven. Glæder mig til NF!!

Jeg er sikker på din kvalme nok skal gå lidt i sig selv igen, og hvad gør man ikke for baby i maven?? 

Anmeld

20. juli 2012

Sahara82

Hihi sender dig hermed lidt virtuel kvalme

Spøg til side for du har jo så ret, hvad gør man ikke for den lille halvanden cm der ligger i maven

Hvornår skal du til NF?

Anmeld

20. juli 2012

pastry26

smsh skriver:

Hihi sender dig hermed lidt virtuel kvalme

Spøg til side for du har jo så ret, hvad gør man ikke for den lille halvanden cm der ligger i maven

Hvornår skal du til NF?

Det ved jeg ikke endnu. Skejby sender brev. Vi skal på ferie snart, derfor bliver mit første lægebesøg først den 17 august, når vi kommer hjem. Der er jeg i 11 uge. 

Så måske et par uger efter det?? Hvornår skal du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.