Andre årsager til ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste dage haft ømme bryser og de er vokset. Det ene er mere ømt end det andet. Det er en smule mælk i.

Jeg har ikke 100% tjek på hvornår jeg skal have mens, men tror det er nu her. De sidste 3-4 dage har jeg haft lidt brunlig blødning ved toiletbesøg. Jeg skulle helst IKKE være gravid og har da også testet negativ (dog ikke morgenurin).

Kender i andre årsager til ømme bryster?

Vi har kendt hinanden i 5½ år, har en datter på 3år og har hus osv. så det er da ikke en katastrofe, men bare meget upraktisk lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

SS82

jeg får ømme  bryster op til min mens skal komme.

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Slott skriver:

jeg får ømme  bryster op til min mens skal komme.

Okay... Håber det er derfor 

Anmeld

10. juli 2012

SS82

så "bytter" vi - jeg håber mine begyndende ømme bryster skyldes jeg er gravid

Anmeld

10. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg har de sidste dage haft ømme bryser og de er vokset. Det ene er mere ømt end det andet. Det er en smule mælk i.

Jeg har ikke 100% tjek på hvornår jeg skal have mens, men tror det er nu her. De sidste 3-4 dage har jeg haft lidt brunlig blødning ved toiletbesøg. Jeg skulle helst IKKE være gravid og har da også testet negativ (dog ikke morgenurin).

Kender i andre årsager til ømme bryster?

Vi har kendt hinanden i 5½ år, har en datter på 3år og har hus osv. så det er da ikke en katastrofe, men bare meget upraktisk lige nu

Det kan også være hvis du er begyndt på noget prævention der indeholder hormoner.

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Slott skriver:

så "bytter" vi - jeg håber mine begyndende ømme bryster skyldes jeg er gravid

Åh okay ja lad os bytte.

for dig

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det kan også være hvis du er begyndt på noget prævention der indeholder hormoner.

Det er jeg ikke, så det kan jeg ikke give skylden. Satser på det bare er min krop, der er forvirret

Anmeld

11. juli 2012

Miss Church

Det er meget normalt at have ømme dutter efter ægløsning, fordi kroppen forbereder sig på en evt. graviditet og man derfor laver væske-depoter, som medføre at brystvævet strækker sig. Håber bare det er det, når du nu ikke vil være gravid. 

Held og lykke 

Anmeld

11. juli 2012

aarhusmor

udover de ting de andre nævner kan det også skyldes knuder og cyster i brysterne og overgangsalder.

Men generelt er det jo mere når man er lidt oppe i alderen.

Anmeld

12. juli 2012

SS82

Anonym skriver:

Åh okay ja lad os bytte.

for dig

Tak  Og for dig at du ikke er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.