er så ked af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger

Skriver lige Ano da der er nogle ting i dette indlæg venner og familie ikke skal vide.

Sagen er den at min kæreste kom ind og sidde for 14 dage siden. (han har lavet noget lort og skal jo selvføli have konsekvensen for det) det vil sige at jeg nu står alene med 2 børn en på 3 år og en på 5 mdr. Men efter jeg er blevet alene med begge unger kan jeg ikke få den mindste til at sove vi nusser og hygger inden han/hun bliver puttet og lige så snart han/hun kan mærke at han/hun bliver lagt ned begynder helved at bryde løs Han/hun kan skrige i flere timer fra jeg forsøger at putte første gang Hvis andre gør det er der ingen problemer  jeg føler mig som en total fiasko at jeg ikke engang kan putte mit eget barn  jeg kan sidde i flere timer efter der endelig er ro og bare sidde og græde. for hvorfor kan andre putte men ikk mig  Det er super hårdt for det tager meget af tiden fra den store da han/hun jo os skal have opmærksomhed fra mig .. puhh jeg syntes det er hårdt..

Knus fra en virkelig ked af det Ano ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

TTM

Hej Piger

Skriver lige Ano da der er nogle ting i dette indlæg venner og familie ikke skal vide.

Sagen er den at min kæreste kom ind og sidde for 14 dage siden. (han har lavet noget lort og skal jo selvføli have konsekvensen for det) det vil sige at jeg nu står alene med 2 børn en på 3 år og en på 5 mdr. Men efter jeg er blevet alene med begge unger kan jeg ikke få den mindste til at sove vi nusser og hygger inden han/hun bliver puttet og lige så snart han/hun kan mærke at han/hun bliver lagt ned begynder helved at bryde løs Han/hun kan skrige i flere timer fra jeg forsøger at putte første gang Hvis andre gør det er der ingen problemer  jeg føler mig som en total fiasko at jeg ikke engang kan putte mit eget barn  jeg kan sidde i flere timer efter der endelig er ro og bare sidde og græde. for hvorfor kan andre putte men ikk mig  Det er super hårdt for det tager meget af tiden fra den store da han/hun jo os skal have opmærksomhed fra mig .. puhh jeg syntes det er hårdt..

Knus fra en virkelig ked af det Ano ... 

Stort kram til dig!!

Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan du har det, men ville ikke gå uden at vise min medfølelse for dig.

Du er ikke(!!) en fiasko.. Det skal du ikke tro, jeg tror det er hele situationen h*n reagere på...
Jeg tror, din søn/datter skriger fordi barnet har oplevet far er væk. Plus du er mærket af hele forløbet hvor faren er røget ind.
Selvom man prøver at gemme sine følelser, kan de små for det meste godt mærke der er noget galt..

Har du mulighed for at sove med den mindste? Eller er det også når du putter til middag??
Jeg havde nok valgt og sove med den mindste, men det kommer også an på hvor længe far er væk...

Håber det kommer til at gå bedre for dig og stort

- TTM

Anmeld

10. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kan være dit barn kan mærke din utryghed/usikkerhed, men det kan også være dit barn er glad for at sove i dine arme. Jeg synes i hvert fald næste gang du putter, så prøv ikke at tænke på at du ikke kan og prøv at være helt ligeglad med at det tager lang tid. Så hun kan mærke din indre ro...det smitter

Anmeld

10. juli 2012

Loa

Måske den lille kan mærke din uro omkring hele situationen?

Prøv så meget som muligt at være rolig og fast besluttet når du putter, så skal den lille nok hurtigt forstå at der ikke er andre veje end at sove....

Isabella kan stadig lave krumspring og pludselig beslutte sig for at idag gider hun ikke sove....

Så du er bestemt ikke en fiasko....

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg takker for svarne Og jeg vil prøve at være mere afslappet og håber at det hjælper på det hele

Anmeld

10. juli 2012

Nemesis

put den store mens den lille ligger på gulvet, ved siden af søster, sidder i slynge/sele og prøv så at fokuser på den store imens.

Når den lille så skal putte så prøv at lade den lille ligge sammen med dig. lav hele jeres putteritual men istedet for at ligge over i egen seng hvis det slet ikke fungere, så evt. tag en bog /blad med og lig og læs i, så du selv får slappet af, det vil smitte af på baby.

:-) Sisse

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

put den store mens den lille ligger på gulvet, ved siden af søster, sidder i slynge/sele og prøv så at fokuser på den store imens.

Når den lille så skal putte så prøv at lade den lille ligge sammen med dig. lav hele jeres putteritual men istedet for at ligge over i egen seng hvis det slet ikke fungere, så evt. tag en bog /blad med og lig og læs i, så du selv får slappet af, det vil smitte af på baby.

:-) Sisse

det lyder som en god ide .. tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.