Hvor pokker bliver sommeren af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

MorDk

HALLO...?! Det er juli-måned! Hvad skeeeer deeeer?!

Jeg er da helt bange for at vi går direkte over i vinter...  Det er da deprimerende...! Nå, men trods vejret er lidt skidt idag så har vi besluttet at tage i Zoo. Det er SÅ mange år siden jeg har været der... og idag tager vi afsted! Og er spændt på hvad Bassen siger...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Nattøs

MorDk skriver:

Jeg er da helt bange for at vi går direkte over i vinter...  Det er da deprimerende...! Nå, men trods vejret er lidt skidt idag så har vi besluttet at tage i Zoo. Det er SÅ mange år siden jeg har været der... og idag tager vi afsted! Og er spændt på hvad Bassen siger...!!!

ja der kan godt lide komme nogle gode solskins dage for så kan jeg få lov til at føde, hvilket jeg kun må på en høj solskins dag, hvis det skal stå til faderen hehe

Anmeld

10. juli 2012

Mathilde

Åh ja, jeg frygter også at vi bare spriger sol og sommer over jeg synes bare man bliver tanket lidt op med energi over sommeren, så man kan klare de mørke og kolde måneder....

Det værste er, at man ikke engang kan brokke sig eller klage til nogen

Rigtig god tur i zoo

Anmeld

10. juli 2012

Solstrålebørn

Har faktisk læst at gennemsnits temperaturen ligger på 20 grader resten af sommeren... 

Ser ud til at sommeren bliver dårligere og dårligere for hver år... 

Anmeld

10. juli 2012

bobbles

MorDk skriver:

ja der er sku ikke meget sommer over det her!

vi skal først til syden næste år, men havde sku ønsket at det var i år vi skulle afsted da vejret er så dårligt

Anmeld

10. juli 2012

Mor-til-asta-09

MorDk skriver:

Solen kommer i uge 29,30 og 31.. For der har jeg ferie.. Slut basta ;D

Men rigtig god tur i zoo, trods regnvejr

Anmeld

10. juli 2012

Maja_4000

Jeg vil også have sommer !! Især i næste uge , der har Caroline og jeg fri

Der var MANGE i zoo igår - Men god tur Hehe .. Jeg er sikker på at han får en dejlig dag , Caroline elsker det i hvert fald (:

Anmeld

10. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sommeren har min storebror taget med sig til Tyrkiet

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Ja jeg ville også bare ønske vi kunne rejse afsted til syden. MEN det er pengene altså ikke til... og jeg er ret præget i denne graviditet såååå det ville nok heller ikke være så fedt at tage afsted. MEN savner rigtig sol & sommer  Snøøøft!

Vi havde en god tur i Zoo. Der kom 1 enkelt byge... det var det! Bassen sys det var spændende med alle dyrene... *S*

GOD SOMMER TIL ALLE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.