Det der med veer/snydeveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg er lidt i tvivl om nogle ting angående veer En rigtig ve - bliver maven da helt hård ligesom ved en plukkeve? For i nat kunne jeg ikke sove, fordi mine plukkeveer var så kraftige (læs: maven var stenhård og havde trykkende smerter i lænd og omkring skambenet - er det snydeveer eller bare kraftige plukkeveer??) de gik lidt i sig selv igen her til morgen - men det varede ved i en.. 3 timer tror jeg? Jeg tog godt nok ikke tid ... :/ skulle jeg måske have gjort.. :/

Har oplevet den slags maaange gange efterhånden?

Min mave har også de sidste 2 dage været kronisk hård? hmm.. håber det er veer der er på vej! Det ville passe mig helt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

fairlady

Frk P. skriver:

Jeg er lidt i tvivl om nogle ting angående veer En rigtig ve - bliver maven da helt hård ligesom ved en plukkeve? For i nat kunne jeg ikke sove, fordi mine plukkeveer var så kraftige (læs: maven var stenhård og havde trykkende smerter i lænd og omkring skambenet - er det snydeveer eller bare kraftige plukkeveer??) de gik lidt i sig selv igen her til morgen - men det varede ved i en.. 3 timer tror jeg? Jeg tog godt nok ikke tid ... :/ skulle jeg måske have gjort.. :/

Har oplevet den slags maaange gange efterhånden?

Min mave har også de sidste 2 dage været kronisk hård? hmm.. håber det er veer der er på vej! Det ville passe mig helt fint

Veer eller plukveer? Ja tror altså ikke det har den helt store betydning, hvad du kalder dem. Men de skal jo bare blive ved med at være der og være der regelmæssigt, før det er veer, som du skal "bruge" til fødslen. -Altså før det er reelle fødselsveer.

Men ja tror da helt klart det er optakten til din fødsel, men om der går timer eller uger endnu, er nok svært at sige noget om.

Kroppen kører helt sit eget løb...

God fødsel

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

fairlady skriver:

Veer eller plukveer? Ja tror altså ikke det har den helt store betydning, hvad du kalder dem. Men de skal jo bare blive ved med at være der og være der regelmæssigt, før det er veer, som du skal "bruge" til fødslen. -Altså før det er reelle fødselsveer.

Men ja tror da helt klart det er optakten til din fødsel, men om der går timer eller uger endnu, er nok svært at sige noget om.

Kroppen kører helt sit eget løb...

God fødsel

Ja - gid man selv kunne bestemme bare lidt om hvornår kroppen skulle gå igang men bliver maven også hård, når det er rigtige veer?

Anmeld

10. juli 2012

fairlady

det tror jeg godt den kan. Men det er individuelt.

Mine veer sad i lænden første gang, og kun i lænden.

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

fairlady skriver:

det tror jeg godt den kan. Men det er individuelt.

Mine veer sad i lænden første gang, og kun i lænden.

Nå okay jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed og vente til jeg ikke er i tvivl længere

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.