seriøst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Noahmor

Yurie skriver:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2171070/Britains-youngest-mother-Amy-Crowhurst-insists-getting-pregnant-aged-12-smartest-thing-I-did.html

O.o

hvad mener I om Amy? 

Synes det er sørgeligt og det siger lidt om hende, når hun udtaler  sig sådan! 

Tænk at have one Night stands når man er 12. Det er da helt forfærdeligt. 

Øog hendes bedste argument er at så kan hun gå i byen nu og være slank. 

Anmeld

10. juli 2012

serinasmor

tjaee .... 

jeg synes et eller andet sted hendes værdier er lidt forskruede ... det hun fremhæver som værende positivt er at hun som 22årig mor til 2 er en str 6 og kan gå i byen fordi mor kan babysitte ... synes det er underligt det er netop det der er fremhævet ... 

omvendt tror jeg faktisk hun vil få forholdsvis nemt ved at få job når hun engang er færdiguddannet - end hvis hun havde ventet 4 år med at blive gravid ... hendes børn er jo så store at de ikke behøver mor i samme omfang under sygdom ... 

og helt ærligt ?? .. hvem har lyst til at være mormor som 27-årig ?

Anmeld

10. juli 2012

TNBC

Noahmor skriver:

Synes det er sørgeligt og det siger lidt om hende, når hun udtaler  sig sådan! 

Tænk at have one Night stands når man er 12. Det er da helt forfærdeligt. 

Øog hendes bedste argument er at så kan hun gå i byen nu og være slank. 

Ja ik?

jeg har fået børn tidligt så jeg kan gå i byen nu. WTF?

hun er ikke rask oppe i hovedet 

Anmeld

10. juli 2012

DitteFisk

Det er sgu synd for hende.

Hun skulle ikke være blevet mor. Det er der ingen 12-årige der skal. Stakkels pigebarn. Det er da ikke så mærkeligt at hun kommer med uheldige udtalelser - hun er jo ikke ret gammel. Synd for både mor og børn.

Anmeld

10. juli 2012

wamse

Jeg synes heller ikke det er særlig heldigt, men det får mig nu mere til at undre mig over, hvilke vilkår hun selv er vokset op med.

Jeg kan jo læse mig til, at hendes mor har en masse børn, så lur mig om hun ikke er opvokset i ret kaotiske forhold, og så gør man nogle gange nogle ugennemtænkte ting, for at slippe væk fra det.

At hun nu går i byen, er slet ikke noget, der kan ryste mig, så længe hendes børn er ordenlig passet

Det hele siger sgu mere om England og systemet der over, end det siger om pigen

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

Jeg synes det er forfærdeligt..... At sige at man er glad for at man har fået børn tidligt så man kan være tynd når man går i byen.... Og at man ikk vil have noget imod at ens barn får et barn son 12 årige.... Som 12 årige skal man slet ikk tænke på sex......

Anmeld

10. juli 2012

fairlady

Gigl skriver:

Det er sgu synd for hende.

Hun skulle ikke være blevet mor. Det er der ingen 12-årige der skal. Stakkels pigebarn. Det er da ikke så mærkeligt at hun kommer med uheldige udtalelser - hun er jo ikke ret gammel. Synd for både mor og børn.

Fatter ikke hvordan hun har fået lov til at blive mor i den alder! Hun var jo kun et barn selv. Børn der får lagt sådan et ansvar på dem, det er da helt uansvarligt!

Med hensyn til hendes udtalelser, synes jeg ikke man kan forvente andet. Høre det ikke ligesom alderen til? Det var da ca de samme tanker jeg havde, for 10 år siden!

Anmeld

10. juli 2012

TNBC

fairlady skriver:

Fatter ikke hvordan hun har fået lov til at blive mor i den alder! Hun var jo kun et barn selv. Børn der får lagt sådan et ansvar på dem, det er da helt uansvarligt!

Med hensyn til hendes udtalelser, synes jeg ikke man kan forvente andet. Høre det ikke ligesom alderen til? Det var da ca de samme tanker jeg havde, for 10 år siden!

ja der var en anden pige på 11-12 hvor de tog hendes datter. 

Hvorfor har hende fået lov til at beholde sit?

Anmeld

10. juli 2012

DitteFisk

fairlady skriver:

Ja jeg synes slet ikke man kan bebrejde den unge mor, hun vidste jo ikke bedre. Men hvor er myndighederne dog henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.