Fik et chok....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

lollandpigen

Har sidensøndag aften haft en sindsyg hovedpine og en nerve eller lignende i klemme i den ene balle... Imorges tænkte jeg at nu måtte jeg gøre noget ved det og ringede til en kiropraktør.... De kunne sagtens kigge på mig idag.... Fint tænker jeg,.... Da jeg spørge rom prisen svarer hun 940 kr fordi du skal have taget røngthen??  Troede faktisk jeg hørte forkert og spurte igen.....

Det er da sindsygt dyrt??

Kan det passe de ikke kan hjælpe uden at de skal tage røngthen??

Det peljer en fysioterapi godt og kunne.... Men desværre har min fys ferie de næste 3 uger....

OVervejer virkelig at ringe og sige jeg ikke kommer da vi simpelhen ikke kan hive 940 kr ud af budgetet til kiropraktor lige nu i ferien også.....

Nogle de rhar erfaringer inde for de tområde, prøvet noget lignende selv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

trunte89

Nogle kiopraktoere tager altid røgnten når det er første gang du kommer. De vil ikke begynde at røre noget, hvis de nu kommer til at skade mere end de gør gavn.

Anmeld

10. juli 2012

Dustmuz

Hvad jeg ved af. så arbejder kiropraktorer ud fra røngten, eller en læges anvisning..
Har umiddelbart ikke hørt om at de gør det på andre måder.

Men jeg kan sagtens være i mangel på bedre info..

men 940kr er dælme også noget af en sjat og hive ud af et budget.. avs

Anmeld

10. juli 2012

TbCp

Det lyder godt nok meget dyrt!
Jeg tror jeg ville prøve at ringe til en anden kiropraktor.

Jeg har været afsted og første gang blev jeg tjekket grundigt igennem, uden røntgen, og det blev slet ikke så dyrt!

Anmeld

10. juli 2012

maryjane

Jeg har været ved flere forskellige kiropraktorer, og der er det aldrig startet med røntgen. Men det er meeeega dyrt alligevel synes jeg, sidst jeg skulle noget kostede en opstart 700 kr. Lige nu bider jeg også smerte i mig, for vi har simpelthen ikke råd baaaah

Anmeld

10. juli 2012

Savannah

Det er alt for dyrt. Sidst jeg fik taget røngten kostede det omkring 600. Nu har jeg fået ny kiropraktor og han bruger ikke røngten. Han er dygtig. 490 første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.