hvor gammel blev jeres huskat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Muffinmus

OG her tænker jeg ikke på dem der er blevet kørt over, skudt eller lign, sådan ganske alm alderdoms død:-)

Synes bare min hunkat ser meget skrantet ud nu,eller hen over de sidste 8-10 mdr, ved ikke om det er fordi hun er gammel:-) Hun er ca 10-11 år...

Kan ikke huske det med min gamle kat, han døde vist af en blanding af alderdom og et lidt hårdt liv....var blevet forsøgt druknet i olie, og skudt i hovedetMen han blev vist alligevel ca 10 år inden han tabte alle sine tænder og døde ret hurtigt.

Mine andre katte er desværre blevet kørt over, så de tæller ikke.

har også en hankat der er 2 år yngre,men han ser stadig frisk og fin ud.

Og mine svigere har den her lille mis som jeg måske får lov til at få for manden...hun er halvt langhåret og så fin:-) ca 3-4 uger gammel på billedet, men 5 uger nu, så sidst på sommeren er hun klar hvis det er.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

S.Maria

Min gamle hankat blev meget tæt på 17 år. Han begyndte at se gammel ud for flere år siden så tror det er meget normalt at man begynder at kunne se de er ved at være gammel omkring 12 års alderen, men ved det ikke 

Anmeld

10. juli 2012

B&J

sikke en nutte lille en...

jamen da jeg boede hjemme var vores kat 10 da han døde fordi han fik en sygdom..

lige nu har min mor en på 6-9-10 og 12år ja hun har 4 stk men hende på 12 ser sååå smuk ud... du kan lige se hende

undskyld de små billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min gamle Rikke mis blev næsten 20 år gammel. Hun var ude kat og vi boede ud til en af de mest trafikeret veje i herning! 

Syntes først hun begyndte at se lidt slidt ud de sidste par af hendes liv! 

Total lækker lille killing forresten! Vh stine

Anmeld

10. juli 2012

Heidimed lea

Min dejlige kat Lakrids var 14 år gammel jeg var begyndt at kigge efter alderstegn på hende, og da hun blev væk for en måned siden, havde jeg fortalt børnene at hun måske havde lagt sig et sted for at dø stille og rolig. som katte nu kan finde på. hun så også lidt pisten ud men så og hørte stadig fint.

det viste sig desværre at hun blev fundet skudt 2 gange i hovedet et sted i nærheden af os.

men katte kan sagtens blive 16 år

Heidi

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

MariaE skriver:

OG her tænker jeg ikke på dem der er blevet kørt over, skudt eller lign, sådan ganske alm alderdoms død:-)

Synes bare min hunkat ser meget skrantet ud nu,eller hen over de sidste 8-10 mdr, ved ikke om det er fordi hun er gammel:-) Hun er ca 10-11 år...

Kan ikke huske det med min gamle kat, han døde vist af en blanding af alderdom og et lidt hårdt liv....var blevet forsøgt druknet i olie, og skudt i hovedetMen han blev vist alligevel ca 10 år inden han tabte alle sine tænder og døde ret hurtigt.

Mine andre katte er desværre blevet kørt over, så de tæller ikke.

har også en hankat der er 2 år yngre,men han ser stadig frisk og fin ud.

Og mine svigere har den her lille mis som jeg måske får lov til at få for manden...hun er halvt langhåret og så fin:-) ca 3-4 uger gammel på billedet, men 5 uger nu, så sidst på sommeren er hun klar hvis det er.

Min nabo aflivede deres kat da den blev 21, fordi den ikke rigtig kunne noget mere og blev mere og mere tynd..
Mine forældre har en kat der er 12 nu og den er stadig fyldt med liv og leger rundt

Anmeld

10. juli 2012

Kloster

Vores gamle hankat blev 15 år. Han blev aflivet. Havde ført et hårdt hankatteliv og var noget medtages af de mange gamle slag.

Han var noget langsom i det og det var ret uvist, hvor meget han kunne se til sidst. Også tog han ikke rigtig på mere. Jeg synes også det virkede til, han have ondt/gigt.

Det var det rigtige, vi gjorde, men blev stadig så ked af det. Vi havde ham helt fra før vi fik børn. Fik ham i vores lejlighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.