brystbetændelse og disko kolaps....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

eliasogmor

ja pu ha, det er hårdt at være mig... synes jeg..... jeg har fået brydtbtændelse og py ha hvor gør det dog ondt.... samtiddig, blev kæresten opereret for disko, i onsdags.... så det hele falder bare sammen... det var jo ikke min plan dengang vi planlagde at få en baby ... synes det går ud over storebror... og jeg kan ikke have det... men lillebror trives.... og storebror Elias er så småt ved at vende sig til at han er her.... men han SAVNER sin mor... lige lidt billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

ja pu ha, det er hårdt at være mig... synes jeg..... jeg har fået brydtbtændelse og py ha hvor gør det dog ondt.... samtiddig, blev kæresten opereret for disko, i onsdags.... så det hele falder bare sammen... det var jo ikke min plan dengang vi planlagde at få en baby ... synes det går ud over storebror... og jeg kan ikke have det... men lillebror trives.... og storebror Elias er så småt ved at vende sig til at han er her.... men han SAVNER sin mor... lige lidt billeder...

Skøn knægt

Håber det hele snart bliver nemmere og der oz er lidt tid til storebror

Anmeld

10. juli 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

åårh
Har lige selv været igennem en voldsom gang brystbetændelse, med høj feber i 1 uge og været på pencillin... Og tror faktisk ikke det er helt væk i det ene bryst

så sender dig de kærligste tanker, jeg havde svært ved bare at tage mig af ét barn da det var værst

Anmeld

10. juli 2012

lio

Åh... nej da...

Sikken start i har fået der, av med bryst-betændelse og kærestens diskusprolaps  

Håber betændelsen snart er overstået så i kan komme ovenpå for begge drenge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.