Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja pu ha, det er hårdt at være mig... synes jeg..... jeg har fået brydtbtændelse og py ha hvor gør det dog ondt.... samtiddig, blev kæresten opereret for disko, i onsdags.... så det hele falder bare sammen... det var jo ikke min plan dengang vi planlagde at få en baby ... synes det går ud over storebror... og jeg kan ikke have det... men lillebror trives.... og storebror Elias er så småt ved at vende sig til at han er her.... men han SAVNER sin mor... lige lidt billeder...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: ja pu ha, det er hårdt at være mig... synes jeg..... jeg har fået brydtbtændelse og py ha hvor gør det dog ondt.... samtiddig, blev kæresten opereret for disko, i onsdags.... så det hele falder bare sammen... det var jo ikke min plan dengang vi planlagde at få en baby ... synes det går ud over storebror... og jeg kan ikke have det... men lillebror trives.... og storebror Elias er så småt ved at vende sig til at han er her.... men han SAVNER sin mor... lige lidt billeder...
Skøn knægt
Håber det hele snart bliver nemmere og der oz er lidt tid til storebror
åårh Har lige selv været igennem en voldsom gang brystbetændelse, med høj feber i 1 uge og været på pencillin... Og tror faktisk ikke det er helt væk i det ene bryst så sender dig de kærligste tanker, jeg havde svært ved bare at tage mig af ét barn da det var værst
Åh... nej da...
Sikken start i har fået der, av med bryst-betændelse og kærestens diskusprolaps
Håber betændelsen snart er overstået så i kan komme ovenpå for begge drenge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128