ebook??? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Muffinmus

Ja, nu har jeg måske ladet mig lokke til at købe en ebook. Læser altid bøger på ferier, sommerhus og lign. Så måske er ideen god nok med EN bog med flere bøger i.:-)

Men hvilken en skal man vælge??

Jeg vil gerne have en rimelig god med god pris, er ikke typen der SKAl have det bedste til 2000 kr:-)

Og evt et tip til hvor man finder billige ebooks henne:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Dustmuz

altså ud fra funktionalitet ville jeg rent faktisk foreslå en ipad, da den kan bruges til en masse andet også.

Men ellers vil jeg foreslå Archos 101
Det er en 10" tablet som har 4-8-16gb hukommels og koster fra 2100 op til 3500

den har en god funktionalitet også, da den har andriod indbygget og man kan installere apps fra andriod market

Anmeld

10. juli 2012

Muffinmus

igen, det er nok mere end mit behov, har jo både en bærbar, faktisk 2, og ny tlf osv...så tænkte det skulle være en billig ebook, ikke noget fancy og er ikke typen der MÅ eje i Iphone:-)

Anmeld

10. juli 2012

Dustmuz

MariaE skriver:

igen, det er nok mere end mit behov, har jo både en bærbar, faktisk 2, og ny tlf osv...så tænkte det skulle være en billig ebook, ikke noget fancy og er ikke typen der MÅ eje i Iphone:-)

nu ved jeg ikke hvor godt dine bærbar holder strøm, men du kan faktisk få ebogs læsere til dem også..
de fungere ganske godt..

Nogen ebogs hjemmesider, tilbyder dig også at hente Ebøger i PDF format, til computere

Anmeld

10. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har en kindle og er super glad for den. Det kræver dog, at du er kam læse engelske bøger, da man endnu ikke kan købe nogen på dansk.

Anmeld

10. juli 2012

Muffinmus

den er ikke helt ny, såholder ikke sindsygt godt strøm + den har en ridse i venstre side der gør man ikke kan se noget i ca 3x4 cm:-)Den anden er ny, men er meget stor, 17 " tror jeg, eller 19 måske. Så den tager vi aldrig med nogen steder:-)

Så derfor tænkte jeg en am ebook sikkert ville kunne løse mine problemer, især når vi rejser til udlandet og gerne vil læse i flyet, på stranden, eller værelset:-)

Anmeld

10. juli 2012

Dustmuz

MariaE skriver:

den er ikke helt ny, såholder ikke sindsygt godt strøm + den har en ridse i venstre side der gør man ikke kan se noget i ca 3x4 cm:-)Den anden er ny, men er meget stor, 17 " tror jeg, eller 19 måske. Så den tager vi aldrig med nogen steder:-)

Så derfor tænkte jeg en am ebook sikkert ville kunne løse mine problemer, især når vi rejser til udlandet og gerne vil læse i flyet, på stranden, eller værelset:-)

arh ja, kan jeg godt se..
så stor en bærbar er ikke nem og sidde med

Men som skrevet tidligere..
mit forslag ville være en ipad eller en Archos 101

ved godt Ipad høre til den lidt dyre ende, men du kan købe en Ipad 1 -  16gb, den er faktisk rigeligt stor til spil og bøger..
de fåes fra omkring 3-3500 så vidt jeg ved..

der er ikke nogen "grund" til at købe en ipad 2 eller 3, da de alle 3 kan det samme (pånær indbygget kammera i 2 og 3)

Anmeld

10. juli 2012

Muffinmus

men ville en alm ebook til 700-1100 kr ikke kunne gøre det når det bare er til bøger???synes det er der de fleste ebooks ligger prismæssigt? ER de bare ringe?

Anmeld

10. juli 2012

modesty

Ebooks er bestemt ikke ringe.

En tablet er bare ikke det samme som en ebook efter min mening. Jeg får ondt i hovedet af at læse fra en tablet, men ikke fra en ebook.

Jeg ville anbefale en kindle, eller sonys. Kindlen er lidt skarpere i kontrasterne, men kan kun bruge kindles eget format, hvor sonys kan bruge alle formater. Hvilket er en stor fordel hvis man f.eks vil købe danske e-bøger eller låne fra biblioteket.

Anmeld

10. juli 2012

Muffinmus

vil gerne have en der kan læse både dansk og engelsk, men er der noget man skal se efter i beskrivelsen som siger noget om det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.