Mænd er nogle tumper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

samantha1986

Vi har herhjemme lavet den aftale at i weekenden og ferier så tager jeg hende om natten og han om morgen. Da hun får flaske kan han jo sagtens hjælpe til. Og jeg har også brug for lidt søvn. 

Jeg vågner så tyve over fire da lille pigen klynker. Jeg står op og så siger kæresten at det har hun gjort i tyve min. Hvorfor har du så ikke tager hende spørger jeg. Jamen vi havde jo en aftale om at du tog hende om natten og jeg om morgen. Åh altså tænker Jeg så. Der er jo nok en grund til at jeg ikke har hørt hende. Og der er jo plads til undtagelser. 

Jeg vælger at stå op med hende nu har hun jo vækket mig. Så går der ti Min så kommer han også. Han var egentlig ikke træt mere. Tusinde tak for det da tænker jeg så. 

Åha de mænd. Man kan blive frygtelig irriteret på dem men man kan ikke leve uden dem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Koen.

Hmm ja jeg var dælme os blevet mobset, og især når han bare havde ladet hende ligge, Han kunne vel i det mindste vække dig...

til dig.

Anmeld

10. juli 2012

samantha1986

tanja. skriver:

Hmm ja jeg var dælme os blevet mobset, og især når han bare havde ladet hende ligge, Han kunne vel i det mindste vække dig...

til dig.

Han havde rusket lidt i mig. Men ikke nok til at jeg blev hel vågen. Men nu kunne han så få fornøjelsen. Han lå og sov så godt nu da hun vågnede så jeg ruskede ham og sagde hans datter var vågen. 

Anmeld

10. juli 2012

Koen.

samantha1986 skriver:

Han havde rusket lidt i mig. Men ikke nok til at jeg blev hel vågen. Men nu kunne han så få fornøjelsen. Han lå og sov så godt nu da hun vågnede så jeg ruskede ham og sagde hans datter var vågen. 

Anmeld

10. juli 2012

Dustmuz

lidt drilsk her fra morgenstuden..

Generalisering Længe Leve..
I hvert fald i forhold til overskriften hehe

Det er jo ikke alle mænd der er sådan
Jeg personligt, ville selv stå op, hvis der lå en sådan aftale
og selv hvis der ikke gjorde, og min kæreste/kone ikke selv vågnede, ville jeg stå op

Anmeld

10. juli 2012

samantha1986

Dustmuz skriver:

lidt drilsk her fra morgenstuden..

Generalisering Længe Leve..
I hvert fald i forhold til overskriften hehe

Det er jo ikke alle mænd der er sådan
Jeg personligt, ville selv stå op, hvis der lå en sådan aftale
og selv hvis der ikke gjorde, og min kæreste/kone ikke selv vågnede, ville jeg stå op

Sådan har jeg det også. Nu snød jeg ham lidt for jeg var vågner af hende efter et stykke tid. Men skulle lige høre om han tog hende. Men det gjorde han sku ikke. 

Så her til morgen da det var hans tur så vækkede jeg ham og sagde at hans datter skulle have mad. Så kunne han lige få den normalt ville jeg selv rejse mig men i dag tænkte jeg at han lige skulle få igen den lille herre. 

Anmeld

10. juli 2012

prettybutterfly

For pokker da hvor jeg kan genkende det senarie ALT for godt! Sådan er det også herhjemme - vi(mest jeg) bliver enige om en aftale om hvem der tager barnet og VUPS så har manden glemt det IGEN!!!! Man burde lave det på skrift, med underskrift, og en "straf" hvis man ik overholder det! Her syntes manden at det da bare er den der vågner først om natten når nogen græder, der skal stå op. Ja goddag røv, det er jo så MIG hver gang! Kan godt forstå du blev sur. 

Er helt enig i din overskrift!!!! Ville godt nok ønske jeg vidste hvad vi ku gøre ved det!!!

Anmeld

10. juli 2012

samantha1986

prettybutterfly skriver:

For pokker da hvor jeg kan genkende det senarie ALT for godt! Sådan er det også herhjemme - vi(mest jeg) bliver enige om en aftale om hvem der tager barnet og VUPS så har manden glemt det IGEN!!!! Man burde lave det på skrift, med underskrift, og en "straf" hvis man ik overholder det! Her syntes manden at det da bare er den der vågner først om natten når nogen græder, der skal stå op. Ja goddag røv, det er jo så MIG hver gang! Kan godt forstå du blev sur. 

Er helt enig i din overskrift!!!! Ville godt nok ønske jeg vidste hvad vi ku gøre ved det!!!

Det kunne være man bare skulle lade som om man stadig sov og så skubbe lidt til manden så han vÅgner og taget den lille  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.