Hvornår nummer 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvornår er det en rigtig god idé at planlægge nummer 2, når man gerne vil have de har muligheden for at lege sammen når de bliver det ældre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Der er 2,5 år mellem mine børn, og jeg synes, det er en perfekt aldersforskel.
Den store er stor nok til at forstå, at hun nogle gange bliver nødt til at vente lidt, men hun er ikke større end, hun elsker at lege med den lille (selv nu hvor de er 4 mdr og knap 3 år )
De nyder hinanden til fulde og tumler og slås allerede, så det er helt fantastisk.
Hvis der var større aldersforskel, ville jeg være bange for, at der ville gå meget lang tid, før de kunne få lige så stor glæde af hinanden, da en baby jo ikke er lige så sjov for en 4-5-6 årig, tænker jeg

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

Min fætters børn er 4 år og 10 måneder og de hygger sig også helt vildt :-D

Anmeld

10. juli 2012

(august)

Vi har 17 mdr mellem og det er hyggeligt når de nu er begyndt at legemligt sammen. De er 23 og 6 mdr, så om ikke sålænges, så kan de lege lidt mere sammen end de gør nu :-)

Anmeld

10. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvornår er det en rigtig god idé at planlægge nummer 2, når man gerne vil have de har muligheden for at lege sammen når de bliver det ældre? 

Her kommer der til at være 23 mdr. mellem dem .. Tror det er en fantastisk aldersforskel

Anmeld

10. juli 2012

Joan ( Smallie )

Der er 19 måneder mellem mine og de har rigtig meget ud af hinanden nu. Det var hårdt til at starte med men jeg fortryder intet.

Den ældste bliver 5 i næste uge og den yngste blev 3 i feb. Og de kan nemt underholde hinanden i lang tid men de kan også skæntes så det brager. Men har var det helt rigtig at få dem så tæt men vi vil også kun have de 2. Hvis man nu vil have 3 eller 4 vil jeg nok vælge der skulle være lidt længere imellem.

Anmeld

10. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige, og de leger så godt sammen. Det var hårdt, da de var små, men det hele kommer tilbage nu. De er 4 år og 9 mdr., og 3 år og 3 mdr.

Anmeld

10. juli 2012

Karo

Anonym skriver:

Det er svært at sige.

Der er 7 år mellem mig og min bror og vi har aldrig haft den store tilknytning til hinanden.

Der er 1 1/2 år mellem mine børn, da vi gerne ville have dem tæt på hinanden, og gerne ville have at de skulle have glæde af hinanden. Der er ingen tvivl om at de virkelig nyder at have hinanden, men det tror jeg nu også de havde været hvis der havde været 2 år imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.