Ny danske amme-app

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

frk-stoltze

Mor til Liva skriver:

Det har jeg, men det gør det desværre ikke?!

Det var godt nok mærkelig. Hvilken iPhone? 3, 4 eller 4s?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Mor til L&S

frk-stoltze skriver:

Det var godt nok mærkelig. Hvilken iPhone? 3, 4 eller 4s?

4

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

Mor til Liva skriver:

4

Kobl din telefon til din computer, så sørger itunes automatisk for at opdatere den..

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Kobl din telefon til din computer, så sørger itunes automatisk for at opdatere den..

Har lige koblet den til computeren og nu står der på min iPhone at den synkronisere og på computer står der at den sikkerhedskopiere og sådan har den stået i lang tid...

Er det rigtigt?!

Anmeld

10. juli 2012

frk-stoltze

Mor til Liva skriver:

4

Oki det var da lidt mærkeligt

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

Mor til Liva skriver:

Har lige koblet den til computeren og nu står der på min iPhone at den synkronisere og på computer står der at den sikkerhedskopiere og sådan har den stået i lang tid...

Er det rigtigt?!

Ja det gøtar lang tid hvis du ikke gør det tit...
Bagefter skulle den gerne opdatere til ios 5.1.1 tror jeg det er nu, og det tar lang tid.. Og din mobil vil på et tidspunkt under det genstarte

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Bagefter skulle den gerne opdatere til ios 5.1.1 tror jeg det er nu, og det tar lang tid.. Og din mobil vil på et tidspunkt under det genstarte

Ok - tak for den har nok snart stået sådan i 45 min.

Super, jeg venter og glæder mig til at få den nye opdatering

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Så er den blevet opdateret, men alle min Apps, beskeder og billeder på iPhone er nu væk......

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

Mor til Liva skriver:

Så er den blevet opdateret, men alle min Apps, beskeder og billeder på iPhone er nu væk......

Det var mærkeligt... :/
Når jeg har opdateret min (tre gange) har den været som før jeg opdaterede, bare med et nyt ios, så man har ikke lagt mærke til den er blevet opdateret...

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Det var mærkeligt... :/
Når jeg har opdateret min (tre gange) har den været som før jeg opdaterede, bare med et nyt ios, så man har ikke lagt mærke til den er blevet opdateret...

Pis!!!! Alt er væk og alle mine telefon numre - og er gået 1 dag over termin og har ikke nogens numre overhovedet :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.