Øv ok... Vi var så ovre hos naboen igår og jeg ville gerne prøve mit nye ritual igen og fik sat barnevognskassen som lillepigen elsker ind i et rum og prøvede så igen.
Denne gang gik det helt galt og det endte med at jeg tog hende op igen. Hun var ik hysterisk men måske bare ikke træt nok.
Men så gik det jo ligesom det plejer med at manden tager hende og begynder at vugge, hun falder lidt i søvn og han lægger hende fra sig og så vågner hun og hyler og er ikke til at stoppe igen. Efter en time eller halvanden ammer jeg hende men jeg står op og vugger og får hende lagt da hun faldt i søvn ved brystet.
Min nabo siger så til mig at hun synes det måske er for tidligt at lave et putteritual og babyer på 4 måneder bare skal have tryghed.
Så nu føler jeg mig lidt som en dårlig mor !!
Er det for tidligt? Hvornår startede i? Jeg vil jo gerne give hende så meget kærlighed og tryghed som overhoved muligt men er bare ved at løbe surt i at skulle vade gennem stuen i 2 timer om aftenen for at hun falder i søvn.. eller på varme dage køre med barnevognen kl 22 om aftenen
Hvad gjorde i med jeres 4 måneders baby og hvornår gik de i seng om aftenen?
Anmeld