Korfu... Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

annecatrine88

Godaften piger..

Er der nogen der har været på Korfu? Hvis I har hvordan var det så og hvor mange penge brugte I dernede?

Glæder mig rigtig meget til vi skal afsted, men synes det er svært når jeg aldrig har været på en græsk ø før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

MorDk

annecatrine88 skriver:

Godaften piger..

Er der nogen der har været på Korfu? Hvis I har hvordan var det så og hvor mange penge brugte I dernede?

Glæder mig rigtig meget til vi skal afsted, men synes det er svært når jeg aldrig har været på en græsk ø før..

Jeg var på Corfu sidste sommer sammen med min mor og min søn ♥

Vi boede i en lille bitte badeby som hedder Moraitika. Der var super dejligt. Nu betalte min mor det meste... men det var nu ikke sååå dyrt at spise dernede som det er herhjemme. Men inde i selve Corfu by er der dyrere. Men hvor længe skal du være væk?

Anmeld

11. juli 2012

annecatrine88

MorDk skriver:

Jeg var på Corfu sidste sommer sammen med min mor og min søn ♥

Vi boede i en lille bitte badeby som hedder Moraitika. Der var super dejligt. Nu betalte min mor det meste... men det var nu ikke sååå dyrt at spise dernede som det er herhjemme. Men inde i selve Corfu by er der dyrere. Men hvor længe skal du være væk?

Jeg skal være dernede i en uge.. Og skal bo på et lille hotel i Gouvia.. Håber bare det bliver helt fantastisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.