28+3 & igen liv i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Schonert

godaften de kloge damer.  

nu ligger jeg i sengen og puffer til maven, da der ikke har vært noget livestejen idag. er nogen der lige har andre idèer til hvad jeg ellers kan gøre ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

serinasmor

Schonert skriver:

godaften de kloge damer.  

nu ligger jeg i sengen og puffer til maven, da der ikke har vært noget livestejen idag. er nogen der lige har andre idèer til hvad jeg ellers kan gøre ? 

spis en is eller drik noget koldt vand .. 

hvis ikke det virker .. ring til fødegangen 

Anmeld

9. juli 2012

Dot D

du kan drikke noget meget koldt vand eller andet, det kolde plejer også at kunne give lidt bevægelser, kan jeg huske

måske er bebs bare træt i dag, sådan nogle dage, kan der godt være ind i mellem

Anmeld

9. juli 2012

Schonert

serinasmor skriver:

spis en is eller drik noget koldt vand .. 

hvis ikke det virker .. ring til fødegangen 

har lige sendt mandeb efter is. 

så det ville jeg prøve , og tak få idèen  

Anmeld

9. juli 2012

Schonert

Dot D skriver:

du kan drikke noget meget koldt vand eller andet, det kolde plejer også at kunne give lidt bevægelser, kan jeg huske

måske er bebs bare træt i dag, sådan nogle dage, kan der godt være ind i mellem

prøver med is  

kan det have noget at gøre med at jeg har MEGET ondt i hovdet ? 

Anmeld

9. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Schonert skriver:

prøver med is  

Tror ikke det har noget med din hovedpine at gøre? Hvis isen ikke virker, så prøv noget med meget sukker - det plejer virke her Ellers ring til FG!! Det er det de er her for

Anmeld

9. juli 2012

Dot D

Schonert skriver:

prøver med is  

ikke umiddelbart, men jeg kan da huske fra mine egne graviditeter, at hvis jeg havde en dårlig dag - evt hovedpine eller andet, så var der da ikke så meget aktivitet som ellers, så måske lidt alligevel...

ellers synes jeg da, du skal ringe til fødegangen, de kan måske komme med andre gode forslag

Anmeld

9. juli 2012

morethanperfect

Schonert skriver:

godaften de kloge damer.  

Håber is virker 

Ellers MEGET koldt vand , eller en kold cola .. Der er også sukker i , så kan det være bebsi vågner ..
Ellers , ring til FG ..  

Anmeld

9. juli 2012

Lotus86

Jeg tror godt det kan have noget med din hovedpine at gøre, baby bevæger sig sikkert som den plejer, men i og med du har ondt, så er det det du fokusere mest på, og ligger måske derfor ikke så meget mærke til bevægelser i maven.

Anmeld

10. juli 2012

Schonert

Dot D skriver:

ikke umiddelbart, men jeg kan da huske fra mine egne graviditeter, at hvis jeg havde en dårlig dag - evt hovedpine eller andet, så var der da ikke så meget aktivitet som ellers, så måske lidt alligevel...

ellers synes jeg da, du skal ringe til fødegangen, de kan måske komme med andre gode forslag

okay , tak . 

men der har vært meget meget lidt liv i morges,  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.