Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
godaften de kloge damer.
nu ligger jeg i sengen og puffer til maven, da der ikke har vært noget livestejen idag. er nogen der lige har andre idèer til hvad jeg ellers kan gøre ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Schonert skriver: godaften de kloge damer. nu ligger jeg i sengen og puffer til maven, da der ikke har vært noget livestejen idag. er nogen der lige har andre idèer til hvad jeg ellers kan gøre ?
spis en is eller drik noget koldt vand ..
hvis ikke det virker .. ring til fødegangen
du kan drikke noget meget koldt vand eller andet, det kolde plejer også at kunne give lidt bevægelser, kan jeg huske
måske er bebs bare træt i dag, sådan nogle dage, kan der godt være ind i mellem
serinasmor skriver: spis en is eller drik noget koldt vand .. hvis ikke det virker .. ring til fødegangen
har lige sendt mandeb efter is.
så det ville jeg prøve , og tak få idèen
Dot D skriver: du kan drikke noget meget koldt vand eller andet, det kolde plejer også at kunne give lidt bevægelser, kan jeg huske måske er bebs bare træt i dag, sådan nogle dage, kan der godt være ind i mellem
prøver med is
kan det have noget at gøre med at jeg har MEGET ondt i hovdet ?
Schonert skriver: prøver med is kan det have noget at gøre med at jeg har MEGET ondt i hovdet ?
Tror ikke det har noget med din hovedpine at gøre? Hvis isen ikke virker, så prøv noget med meget sukker - det plejer virke her Ellers ring til FG!! Det er det de er her for
ikke umiddelbart, men jeg kan da huske fra mine egne graviditeter, at hvis jeg havde en dårlig dag - evt hovedpine eller andet, så var der da ikke så meget aktivitet som ellers, så måske lidt alligevel...
ellers synes jeg da, du skal ringe til fødegangen, de kan måske komme med andre gode forslag
Håber is virker
Ellers MEGET koldt vand , eller en kold cola .. Der er også sukker i , så kan det være bebsi vågner ..Ellers , ring til FG ..
Dot D skriver: ikke umiddelbart, men jeg kan da huske fra mine egne graviditeter, at hvis jeg havde en dårlig dag - evt hovedpine eller andet, så var der da ikke så meget aktivitet som ellers, så måske lidt alligevel... ellers synes jeg da, du skal ringe til fødegangen, de kan måske komme med andre gode forslag
okay , tak .
men der har vært meget meget lidt liv i morges,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128