kan man bede lægen om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Kan man bede lægen man en tryghedsscanning ???

jeg er simpelthen så bange hver gang jeg går på toiletten som er tit lige pt kigger jeg flere gange efter for og se om der er blod på papiret. Jeg tør ikke bare og glæde mig over denne her graviditet for er så bange for at det skal gå galt ligesom sidst
Sover dårligt om natten pga det os ... Hvad skal jeg gøre ville ønske at jeg bare kunne glæde mig, slappe af og bare nyde at jeg skalvære Mor igen ...

Hvad gør i andre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

jeg er simpelthen så bange hver gang jeg går på toiletten som er tit lige pt kigger jeg flere gange efter for og se om der er blod på papiret. Jeg tør ikke bare og glæde mig over denne her graviditet for er så bange for at det skal gå galt ligesom sidst
Sover dårligt om natten pga det os ... Hvad skal jeg gøre ville ønske at jeg bare kunne glæde mig, slappe af og bare nyde at jeg skalvære Mor igen ...

Hvad gør i andre ?

Det tror jeg ikke. Men du kan jo selv købe dig én . De koster fra 300 kr alt efter hvor i landet du kommer fra.

Anmeld

9. juli 2012

FamilenStorm

Hvad gør i andre ?

Man kan ikke få en ts ved lægen, da må man del betale sig fra..

Kan sagtens huske alle de tanker og spekulationer, vi var 1 1/2 år om at blive gravide med vores datter og jeg var rædsenslagen for at det skulle ende galt.. Frygtede også at der skulle være blod når jeg var på toilettet.. Tror jeg var på Lægevagten 3 el 4 gange fordi jeg havde ondt, som så bare viste sig at være luft i maven (ups)

Der er ikke andet for end at glæde sig over det og håbe det bedste.. Uanset hbor mange scanningerne du får eller hbor meget du bekymrer dig vil det ikke ændre noget, går det til, så går det til.. Men husk chancen er så lille..

Det jeg gjorde var at holde mig fra det forum jeg var på dengang, så jeg ikke læste alle de triste historier, for de tog virkelig hårdt..

Er sikker på at din lille spirer har det godt og er igang med at vokse sig stor og stærk..

Knus

Anmeld

9. juli 2012

dorismusse

Anonym skriver:

Hvad gør i andre ?

Man kan jo prøve

Anmeld

9. juli 2012

KarinaA

Det kan du sagtens  

jeg havde en mindre blødning da jeg var gravid første gang, og var bange for at have mistet, jeg blev henvist til en privat klinik. 

det kostede ikke noget, man får selvf. ikke billed og video som man gør når man betaler, men man får lige den lille at se  

var der to gange, den anden gang var jeg bare nervøs for baby.. 

men alt så fint ud, og jeg var da også til en del skanninger som jeg betalte for for at få billeder og video  

Anmeld

9. juli 2012

Laulund87

FamilenStorm skriver:

Man kan ikke få en ts ved lægen, da må man del betale sig fra..

Kan sagtens huske alle de tanker og spekulationer, vi var 1 1/2 år om at blive gravide med vores datter og jeg var rædsenslagen for at det skulle ende galt.. Frygtede også at der skulle være blod når jeg var på toilettet.. Tror jeg var på Lægevagten 3 el 4 gange fordi jeg havde ondt, som så bare viste sig at være luft i maven (ups)

Der er ikke andet for end at glæde sig over det og håbe det bedste.. Uanset hbor mange scanningerne du får eller hbor meget du bekymrer dig vil det ikke ændre noget, går det til, så går det til.. Men husk chancen er så lille..

Det jeg gjorde var at holde mig fra det forum jeg var på dengang, så jeg ikke læste alle de triste historier, for de tog virkelig hårdt..

Er sikker på at din lille spirer har det godt og er igang med at vokse sig stor og stærk..

Knus

Det kan man da. Min læge har f.eks sin egen skanner og det er der flere læger der har.

Jeg er også blevet lovet en TS næste gang jeg bliver gravid.

Anmeld

9. juli 2012

FamilenStorm

Laulund87 skriver:

Det kan man da. Min læge har f.eks sin egen skanner og det er der flere læger der har.

Jeg er også blevet lovet en TS næste gang jeg bliver gravid.

Fik bare at vide af min læge at det kunne man ikke.. Spurgte nemlig om det..

Men viser bare hvor forskellige lægerne er :-)

Anmeld

9. juli 2012

Laulund87

FamilenStorm skriver:

Fik bare at vide af min læge at det kunne man ikke.. Spurgte nemlig om det..

Men viser bare hvor forskellige lægerne er :-)

Underligt

Anmeld

9. juli 2012

mor2011_

det afhænger ikke af lægen med sygehuset min læge sagde at han kan sagtens sende mig afsted men sygehuset kan sige nej hvis der er ingen grund til ts så synes at du skal selv betale for din scanning det koster ikke ret meget..

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar
Jeg tror jeg ringer til lægen Og får mig en snak med dem.

Kan man få taget en blodprøve for at se om mine hcg tal stiger som de skal ? skal alligevel ha taget blodprøver her snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.