Chel1992 skriver:
hvordan undgår jeg at trække hende ind i det når jeg ikke vil have mere at gøre med min lille bror? Altså jul, nytår, fødselsdage osv.?
Selvfølgelig er det ikke sjovt men kan ikke sætte mig ind i hvordan man kan tillade at ens barn kalder en en luder og en sæk på dagligt basis? Og så gar har taget en i nakken og banket en ned i jorden så man kom til skade........?!
VIl ikke have ham i mit liv og vil ikke have at min bonusdatter eller nogle evt kommende børn af min kæreste og jeg skal kende ham..
Ja, det er lidt svaer. Jeg forstaar godt at du ikke vil have at snakker paa den maade, og jeg ved ikke hvorfor hun tillader det, nok fordi han ikke er et barn, saa hun bestemmer ikke hvad han maa sige, men det goer det selvfoelgelig ikke rigtigt.
Angaaende jul saa skal i maaske bare holde det hver for sig, I holder det med din mor den 23 og saa kan han holde den 24, hvor i maaske er hos mandens familie.
Nytaar, det er jo ikke engang sikkert at han er hjemme der og I kan jo ogsaa vaelge at tage et andet sted hen og saa kommer forbi.
Foedselsdage, kan man goere nogenlunde det samme som med jul.
Men det er svaert, det ved jeg.
hvor gammel er han?
For han er jo voldig, og en tyv.
Jeg er MONSTER sur paa min bror, ikke fordi han har skadet nogen paa den maade, men han har gjort dumme ting og han er bare svag. og han gjorde noget mod min soester og far, som jeg nok i teorien aldrig komme til at tilgive ham helt for.
Vores familie er blevet splittet, for anden gang. Jeg hader det.