Hvad gør i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg står virkelig og ikke aner hvor jeg skal gøre af mig selv,.
Jeg syntes alt er noget rigtig møg, og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme vider end dertil,.
Føler tingene er ved at falde ned over hovedet på mig,.!
Jeg står og skal traffe et valg, et valg som vil påvirke alle omkring mig,. Og jeg ønsker ikke at stå med dette valg,.!
^ Jeg ønsker ikke at udtale mig yderliger, men jeg håber nogle af jer evt alligevel vil smide en kommentar om hvad i gør når i føler det hele er noget møg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

celkt

det er godt nok svært at give dig nogen gode råd, når ikke du fortæller mere...

Men altså. Du skriver, du står og skal tage et valg, som du ikke har lyst til. Den situation kender jeg fremragende på egen krop.. For mig gør det sig gældene, at jeg har en formidabel viljestyrke, når først jeg har besluttet mig for noget, jeg ellers ikke har meget lyst til. Så først vurderer jeg nødvendigheden af det der skal ske/ikke ske, og så vurderer jeg konsekvenser for mig selv hvis jeg gør det kontra konsekvenser hvis jeg ikke gør det. Og når jeg frem til at jeg er nødt til det, hvor lidt jeg så end har lyst, så bider jeg tænderne sammen og hopper ud idet så hurtigt om muligt og får det gennemført. Så kan jeg altid tage smerterne på et senere tidspunkt, når jeg har bedre overskud til at håndtere dem.

Det er træls, men din situation kommer alle nok til at stå i mindst en gang i deres liv. Du får lige et stort  fra mig.

Anmeld

9. juli 2012

Troldemommi

først får du et knus, det trænger du vist til

når jeg syntes jeg oplever modvind i livet så plejer jeg at se på min mand og datter, de er årsagen til at jeg er lykkelig og de giver mig mod til at gå ud i modvinden og på et tidspunkt plejer vinden at vende :-)

Monica

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

først får du et knus, det trænger du vist til

når jeg syntes jeg oplever modvind i livet så plejer jeg at se på min mand og datter, de er årsagen til at jeg er lykkelig og de giver mig mod til at gå ud i modvinden og på et tidspunkt plejer vinden at vende :-)

Monica

Det er hvad jeg plejer at gøre,.
Men det er svært i min situration, da jeg ved det er dem jeg kommet til at såre,.

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

det er godt nok svært at give dig nogen gode råd, når ikke du fortæller mere...

Men altså. Du skriver, du står og skal tage et valg, som du ikke har lyst til. Den situation kender jeg fremragende på egen krop.. For mig gør det sig gældene, at jeg har en formidabel viljestyrke, når først jeg har besluttet mig for noget, jeg ellers ikke har meget lyst til. Så først vurderer jeg nødvendigheden af det der skal ske/ikke ske, og så vurderer jeg konsekvenser for mig selv hvis jeg gør det kontra konsekvenser hvis jeg ikke gør det. Og når jeg frem til at jeg er nødt til det, hvor lidt jeg så end har lyst, så bider jeg tænderne sammen og hopper ud idet så hurtigt om muligt og får det gennemført. Så kan jeg altid tage smerterne på et senere tidspunkt, når jeg har bedre overskud til at håndtere dem.

Det er træls, men din situation kommer alle nok til at stå i mindst en gang i deres liv. Du får lige et stort  fra mig.

Tak for råd,.!
Du har ret, men gid ingen skulle stå i disse siturationer,.!

Anmeld

9. juli 2012

celkt

Anonym skriver:

Tak for råd,.!
Du har ret, men gid ingen skulle stå i disse siturationer,.!

Det er vi helt enige i. Men livet er jo både godt og ondt.

Kommer du til at såre andre mennesker med dit valg, og du ikke kan gøre det anderledes, er det jo bare endnu en grund til at få det overstået så hurtigt som muligt. Ingen bryder sig jo om, at få amputeret en fod med en neglefil, vel?!?

Anmeld

9. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg står virkelig og ikke aner hvor jeg skal gøre af mig selv,.
Jeg syntes alt er noget rigtig møg, og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme vider end dertil,.
Føler tingene er ved at falde ned over hovedet på mig,.!
Jeg står og skal traffe et valg, et valg som vil påvirke alle omkring mig,. Og jeg ønsker ikke at stå med dette valg,.!
^ Jeg ønsker ikke at udtale mig yderliger, men jeg håber nogle af jer evt alligevel vil smide en kommentar om hvad i gør når i føler det hele er noget møg ?

Kan du ikke tale det igennem med nogen tæt på dig som du stoler på? Eller evt en udenforstående?

Held og lykke og stort kram i alt fald og husk at du er stærkere end du selv regner med og det her går over igen

Anmeld

9. juli 2012

wamse

Jeg bruger altid nogle tæt på mig, til at drøfte mine tanker med, og så får jeg gjort, det jeg skal. Det tærer alt for meget, at gå og ruge over noget, så jeg gør ret hurtigt noget ved det.

du får lige et kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.