Så kom Malthe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

sarahjylland

Lidt om forløbet ♥ jeg kom ind og fik lagt 1 pille til igangsættelse og derefter tog vi en tur i rosengårdscentret og hyggede. Vi skulle lige en tur tilbage på OUH og have endnu en pille 15.15 og imens havde vi besøg af søde  Sif . Derefter tog vi en tur ind til Onkel  Karl Andreas  og slappede lidt af, allerede der fik jeg veer sådan rimelig ofte men tænkte hey det er noget bilder mig ind, men i hver t fald så startede de 18.30ca.
Vi tog ind på banegården og hentede kusine  Natascha og ville hjem til hende og give mad, men ak... sådan skulle det ikke gå. På vejen ind tog jeg lige tid på veerne sådan bare for sjovt og booom der var var 4min imellem. Nå . Så Taz blev smidt af og vi vendte om mod OUH. Og jo der var sket lidt (meget lidt) men havde da veer. Da jeg ikke længere kunne holde de smerter ud bad jeg om at komme på fødegangen så jeg kunne få epidural, hvilket hun blev lidt små muggen. Der var ikke så travl så fik det hele i orden på ingen tid. Jeg kunne så ikke tåle epiduralen og mit blodtryk styrtdykkede igen og igen, også slukkede hun. Dvs jeg var IKKE smertedækket. Veerne var rigtig skræppe og til sidst var det nok. Efter 8 timer UDEN livmoderhalsen var mindre, eller jeg havde åbnet mig, sagde vi stop. Og lægen bakkede op om det. Så der skulle køres kejsersnit. Malthe har gennem hele forløbet været sej og stærk og har ikke taget skade af morens blodtryksdyk. Men jeg blev kørt til kejsersnit. Det var lidt overvældende da det jo ikke var en del af planen. Der var anæstilægen der og de forsøgte sig med epidural igen dog minimalt af gangen så de kunne holde øje. Kl. 6.26 kunne vi høre den aktive skrigeballon komme ud og moren ... ja hun tudede ♥  Janus gik med ud og fik pakket Malthe godt ind og kom bagefter ind til mig mens de hæftede mig sammen. Jeg blev kørt til opvågning og lå med lækkermåsen ved mig imens ♥
Vi er nu på afdelingen, Mikkel ♥ har været på besøg og har nusset Malthes kinder rigtig meget. De er så dejlige mor siger han ♥ og da Mikkel kom...ja der tudede moren IGEN ♥

Nu er vi kommet hjem men jeg er meget øm og ikke helt ok synes jeg. Men MIkkel trængte til at vi kom hjem.

Er frustreret over det endte i AKS men ved godt det var nødvendig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

projekt-ønskebarn

STORT tillykke med lillemanden. Dejligt at det hele endte godt selvom det ikke gik helt efter planen. Det vigtigste er jo altid bebs og mor, men forstår godt at det må være overvældende når det ikke går som man har regnet med eller forventet.

Glæder mig til flere billeder

Krydser for at smerterne snart bliver bedre  

Anmeld

9. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Stort tillykke!! Dejligt at læse at flere og flere føder deres guldklumper Dog synd forløbet ændrede sig - men fødsler er jo åbenbart total uforudsigelige! Håber i kommer hurtigt ovenpå

Anmeld

9. juli 2012

sarahjylland

Jeg må sige at det idag har været vildt overrumplende. Jeg har det rigtig skidt psykisk for føler mig (trods stort støtte fra manden) alene og er slet ikke klar på at være hjemme. Det er også hårdt med en 4årig som er hyper når jeg er skidt. Han spørger mig tit om jeg er frisk nu og jeg kan jo kun sige nej  det er bare så hårdt. Godt Malthe er så nem for ellers havde det været MEGA hårdt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2012

Blirnokaldrigfru

sarahjylland skriver:

Jeg må sige at det idag har været vildt overrumplende. Jeg har det rigtig skidt psykisk for føler mig (trods stort støtte fra manden) alene og er slet ikke klar på at være hjemme. Det er også hårdt med en 4årig som er hyper når jeg er skidt. Han spørger mig tit om jeg er frisk nu og jeg kan jo kun sige nej  det er bare så hårdt. Godt Malthe er så nem for ellers havde det været MEGA hårdt

Håber du får lidt mere ro i løbet af de nærmeste dage! Måske kan du få den store søn passet - eller få manden til at tage den store søn med på tur et par timer, så du kan få lidt ro?

Men fine billeder af en fin dreng!!

Anmeld

9. juli 2012

Blirnokaldrigfru

sarahjylland skriver:

Håber du får lidt mere ro i løbet af de nærmeste dage! Måske kan du få den store søn passet - eller få manden til at tage den store søn med på tur et par timer, så du kan få lidt ro?

Men fine billeder af en fin dreng!!

Anmeld

9. juli 2012

babyone

Stort tillykke med den lille

Anmeld

9. juli 2012

AnnaK89

Stort tillykke

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke med den bette!! Det er da godt nok også hurtigt at i er kommet hjem. Håber at du får mulighed får at hvile dig og lige komme  lidt ovenpå snart! Vh stine

Anmeld

10. juli 2012

babymus77

Stort tillykke hvor er han da sød:-) Så fin og så sød;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.