Et kig til bette manden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

babymus77

Jaa kunne ikke dy mig, så smuttede forbi Rikke og blev scannet i formiddags:-) Han står meget dybt, og ligger helt klar .... Har en bitte smugle hår/dun på hovedet, og lå bare og smilte ud til mig;-) Han vejer 3215 og er bare en lækker mås:-). Rikke mener stadig som hun hele tiden har ment termin d 21/7.... Men man holder jo fast i NF terminen som sagde d 24/7:-))). Heldigvis så er der dejligt med plukkeveer og slimproppen røg i går, så det er bare et spørgsmål om tid:-). Håber dog at han venter til d 22/23 juli :-)) Passer bedst hehe;-). Ville intet med indlægget andet end dele min glæde;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ihhh hvor dejligt. Jeg er også fristet til at gøre det samme og få en scanning. Er så nysgerrig efterhånden for mål, vægt, udseende, ja alting.

At slimproppen er gået tænker jeg da kunne være et tegn på snarlig fødsel samtidig med tiltagende plukkeveer, men hvad ved jeg

Krydser for at han venter til d. 23, hvor det passer "bedst". Der har jeg termin og vil egentlig også gerne vente til så tæt på termin som muligt

Anmeld

9. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Ihhh hvor dejligt. Jeg er også fristet til at gøre det samme og få en scanning. Er så nysgerrig efterhånden for mål, vægt, udseende, ja alting.

At slimproppen er gået tænker jeg da kunne være et tegn på snarlig fødsel samtidig med tiltagende plukkeveer, men hvad ved jeg

Krydser for at han venter til d. 23, hvor det passer "bedst". Der har jeg termin og vil egentlig også gerne vente til så tæt på termin som muligt

Vi har alle vores børn, mine og kærestens her nu... (ferie) Så her er ekstrem meget uro, og ingen søvn og afslap til mig Så håber han venter til d 23/7 hvor der i den første uges tid vil være ro her hehe;-). Jeg kunne ikke lade være, de 400 det kostede var hver en øre værd;-) Skønt altså;-) ;-)

Anmeld

9. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Dejlig update!!

Anmeld

9. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Dejlig update!!

Nemlig:-) men han har bare at blive derinde til næste søndag;-) Så dejligt lige at se derind:-)

Anmeld

9. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det forstår jeg godt. Man har lige brug for lidt ro inden det sker men det bestemmer man jo desværre ikke selv. Jeg håber også at det for vores vedkommende bliver efter d. 18, da vi også har min mands søn nu her i 3 uger og han skal hjem d. 18, så det ville være mest optimalt for alle parter  

Hi hi det forstår jeg godt. Jeg tror nu jeg holder den til hun kommer ud men vi har også fået en del scanninger undervejs  

Anmeld

9. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Det forstår jeg godt. Man har lige brug for lidt ro inden det sker men det bestemmer man jo desværre ikke selv. Jeg håber også at det for vores vedkommende bliver efter d. 18, da vi også har min mands søn nu her i 3 uger og han skal hjem d. 18, så det ville være mest optimalt for alle parter  

Hi hi det forstår jeg godt. Jeg tror nu jeg holder den til hun kommer ud men vi har også fået en del scanninger undervejs  

Hehe nej desværre ikke, og lur mig om han kommer før når jeg ikke har travlt;-)) Jeg har også brugt alt for mange penge på scanninger... Fy Anne:-))

Anmeld

9. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja sådan er det altid. Jeg har nu prøvet at indstille mig mentalt på at det ikke bliver før efter d. 18. Håber det hjælper  

Ja man bliver lettere besat af de scanninger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.