Hjælp tak ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Har du smartphone? Der kan man downloade navneapps, måske kan det give lidt inspiration at kigge deri?

Ellers får du lidt forslag her

- Rebecca

- Molly

- Alberte

- Silje

- Karla

- Michelle

- Tascha

Håber det kunne hjælpe (om ikke andet, så til hvad i hvert fald IKKE vil vælge hehe )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Frk P. skriver:

Har du smartphone? Der kan man downloade navneapps, måske kan det give lidt inspiration at kigge deri?

Ellers får du lidt forslag her

- Rebecca

- Molly

- Alberte

- Silje

- Karla

- Michelle

- Tascha

Håber det kunne hjælpe (om ikke andet, så til hvad i hvert fald IKKE vil vælge hehe )

Hov det blev kun pige navne......

Du får også lige lidt drenge

- William

- Alexander

- Matti

- Kris

- Jeppe

- Andreas

Anmeld

10. juli 2012

Giraffen

HPMAM skriver:

Vi har i rigtig lang tid været enige om at hvis vi fik en dreng skulle han hedde Marcus og en pige så skulle hun hedde Astrid...

Nu er jeg 22+4 henne og jeg synes bare ikke jeg gider flere navne med M eller A, vi har i forvejen Morten, Amalie & Mikkel ...

som samtidig også er meget "almindelige navne"

og vi kunne godt tænke os at overraske denne gang, akkurat lige som vi gjorde da vi "offentligjorde" graviditeten da Mikkel som er vores yngste er fra Februar 2003 - så der var ikke rigtig nogen der havde set den lille her komme.

Vi har været til kønsscanning hvor vi fik afvide det var en dreng, men til MD scanning fik vi afvide det var en pige, vi er blevet tilbudt en scanning mere men takkede pænt nej ... så nu er spørgsmålet om det er en dreng eller en pige..

er der nogle der har et par gode idéer?

Jeg synes Anna og Alberte passer godt til navnene

Og af drengenavne synes jeg August og Andreas passer godt til navnene

Hilsen Line, der har Nina, som også er et skønt navn

Anmeld

15. juli 2012

Ciss

HPMAM skriver:

Vi har i rigtig lang tid været enige om at hvis vi fik en dreng skulle han hedde Marcus og en pige så skulle hun hedde Astrid...

Nu er jeg 22+4 henne og jeg synes bare ikke jeg gider flere navne med M eller A, vi har i forvejen Morten, Amalie & Mikkel ...

og vi kunne godt tænke os at overraske denne gang, akkurat lige som vi gjorde da vi "offentligjorde" graviditeten da Mikkel som er vores yngste er fra Februar 2003 - så der var ikke rigtig nogen der havde set den lille her komme.

Vi har været til kønsscanning hvor vi fik afvide det var en dreng, men til MD scanning fik vi afvide det var en pige, vi er blevet tilbudt en scanning mere men takkede pænt nej ... så nu er spørgsmålet om det er en dreng eller en pige..

Til lykke med baby på vej!

Jeg elsker pigenavnet Anora. Det kunne måske være noget, selvom det er med A?

Aksel er et af mine favoritdrengenavne, men det er jo også med A...

Ellers er jeg mere og mere faldet for navnet Ea til en pige. 

Anmeld

15. juli 2012

Eliza

Jeanne

Ida

Bea

Lea(h)

Nanna

(E)Lisa

Tobias

Sofus

Daniel

Hjalte

Anmeld

15. juli 2012

Dustmuz

HPMAM skriver:

Skriv 6 navne ned (både pige og Drenge)
Tag en terning og slå..

navnene, skal være tilfældige navne i falder over et eller andet sted..

fx. lave en regel.
Du læser avisen (hver en linje) og det 5 navn du støder på, skriver du så på listen..

på den måde, bliver det lidt en leg med at finde et navn, og nogen gange ret pudsigt navne der kommer frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.