Stort hoved vs. lille hoved ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

kvinde84

Jeg har liii' et mærkeligt spørgsmål  Er der nogen anden der, efter de har fået en nyfødt, pludselig synes at deres kæreste/mand har fået et enormt hoved?  Det er som om min mands hoved er vokset siden jeg har født, jeg går ud fra, at det må være fordi jeg stirrer og mærker på et bitte babyhoved hele dagen

Nogen der oplever samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
kvinde84 skriver:

Jeg har liii' et mærkeligt spørgsmål  Er der nogen anden der, efter de har fået en nyfødt, pludselig synes at deres kæreste/mand har fået et enormt hoved?  Det er som om min mands hoved er vokset siden jeg har født, jeg går ud fra, at det må være fordi jeg stirrer og mærker på et bitte babyhoved hele dagen

Det var en skæg én. hehe

Både min kæreste og min dreng har et lidt stort hoved, så ingen forskel her

Anmeld

9. juli 2012

Dustmuz

Jeg ville blive ked af hvis mit hoved blev større fordi min kæreste fik et barn hehe

Anmeld

9. juli 2012

An&Jo

kvinde84 skriver:

hehe, da jeg lige havde fået min søn, kom min søster forbi med hendes dreng der dengang var halvandet, og jeg synes hans hoved var gigantisk..

Det var lige vokset til dobbelt størrelse..

Anmeld

9. juli 2012

Drømme

kvinde84 skriver:

Jepss, havde det på præcis samme måde

Tænker lidt det har noget at gøre med man bliver så utroligt opmærksom på alle de små ting ved babys ansigt osv at man bare ligger mere mærke til hver en lille detalje ved alt og alle.

Sophia er 4 1/2 måned nu, og jeg synes stadig farmands (og alle andres) hoved ser voldsomt stort ud, men det er blevet bedre

Og tak ! Endelig en der forstår mig ;D

Anmeld

9. juli 2012

Koen.

Ikke min mands, men min datters på 2 år nøj jeg synes hendes hovede er kæmpe ved siden af lillebror haha

Anmeld

9. juli 2012

Vidunderligeunger

tanja. skriver:

Ikke min mands, men min datters på 2 år nøj jeg synes hendes hovede er kæmpe ved siden af lillebror haha

akkurat det samme her. Hun var helt voldsom ved siden af

Anmeld

9. juli 2012

Koen.

Vidunderligeunger skriver:

akkurat det samme her. Hun var helt voldsom ved siden af

Nemlig og det samme vægt mæssigt synes jeg har ellers en lille mus på 10 kg men når man har båret lillebror hele dagen og så løfter hende, så vejer hun nærmest et ton

Anmeld

9. juli 2012

kvinde84

Så jeg skal ikki føle mig helt unormal hehe  Det er sjovt hvor "store" ældre børn/babyer pludselig bliver ved siden af en nyfødt, jeg har bare aldrig tænkt at det samme ville ske med min mands hoved høhø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.