Arme og ben, hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Helloo

Hey piger!

Hvornår på en scanning kan man se arme og ben ?

Hvad kan jeg ift udviklingen forvente til Nakkefoldscanningen ? 

Mvh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

NessaXenia

kan ikke helt huske mht arme og ben, men til nakkefoldsscanningen i 12. uge har den arme ben og det hele.
et lille menneske..

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Da jeg blev scannet i uge 9 der havde min lille vingummibamse arme og ben eller anlæg til det
Til nf der ser du en "rigtig" baby med hovedet arme ben mave osv .

Anmeld

9. juli 2012

Helloo

VanessaBaby skriver:

kan ikke helt huske mht arme og ben, men til nakkefoldsscanningen i 12. uge har den arme ben og det hele.
et lille menneske..

Ih hvor spændene :-))

Anmeld

9. juli 2012

Camilla30

Hej Du skal simpelthen glæde dig til NF, det er fedt

Ved min NF så vi arme, ben, fem fingre på hver hånd (men det var tilfældigt, de kigger ikke efter fingre og tæer ved denne scanning, mere de store og vitale dele), det jeg var mest fascineret over var, at man tydeligt kunne se hjertet, de to hjernehalvdele, rygmarven og ribbenene, det er helt syrealistisk.

Man kan også se navlestrengen og se det flow hvormed du giver blod/mad til den lille.

Derudover er det vildt at se en lille meget aktiv baby, for man kan jo slet ikke mærke at den bevæger sig endnu.

Håber du får en rigtig god oplevelse til NF 

Hilsner fra Camilla 16+4.

Anmeld

9. juli 2012

Helloo

Camilla30 skriver:

Hej Du skal simpelthen glæde dig til NF, det er fedt

Ved min NF så vi arme, ben, fem fingre på hver hånd (men det var tilfældigt, de kigger ikke efter fingre og tæer ved denne scanning, mere de store og vitale dele), det jeg var mest fascineret over var, at man tydeligt kunne se hjertet, de to hjernehalvdele, rygmarven og ribbenene, det er helt syrealistisk.

Man kan også se navlestrengen og se det flow hvormed du giver blod/mad til den lille.

Derudover er det vildt at se en lille meget aktiv baby, for man kan jo slet ikke mærke at den bevæger sig endnu.

Håber du får en rigtig god oplevelse til NF 

Hilsner fra Camilla 16+4.

Nej hvor fantastisk!

Glæder mig bare endnu mere nu, ihh tiden går langsom

Tusind tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.