Hansa Park Tyskland..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.582 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

mortilfreja

Hejsa..

Vil høre om Hansa Park i Tyskland er et besøg hver??

Vi har to piger med på 10 og 11 år..

Er det et godt sted eller??

Nogen der har været der??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Dot D

jeg  var der, da jeg var omkring 10 år, altså laaaaaaaaaaaaang tid siden, men det står meget klart i min hukommelse, for det var rigtigt godt, dengang.... vil rigtigt gerne derned igen med vores egne unger, og håber da, at det er så godt, som jeg husker det

Anmeld

9. juli 2012

Nadja+Baby+2012

mortilfreja skriver:

Hejsa..

Vil høre om Hansa Park i Tyskland er et besøg hver??

Vi har to piger med på 10 og 11 år..

Er det et godt sted eller??

Nogen der har været der??

Kram

Hvis jeg var Jer, så ville jeg tage til heide park.. Det ligger nede ved hamborg, er en del større - det er bare generelt bedre hvis du spørger mig. Nu ved jeg ikke hvad dine børn er til af forlystelser, men de vildeste er i heide.. 

Anmeld

9. juli 2012

grinny

Jeg er i Hansa Park ca. en gang om året og jeg ELSKER det! Har været der siden jeg helt lille og for mig bliver det bare aldrig kedeligt

Anmeld

9. juli 2012

Frk.S

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hvis jeg var Jer, så ville jeg tage til heide park.. Det ligger nede ved hamborg, er en del større - det er bare generelt bedre hvis du spørger mig. Nu ved jeg ikke hvad dine børn er til af forlystelser, men de vildeste er i heide.. 

Jeg har været i Hansa park for MANGE år siden, og husker det som godt.

Var i Heide park for nogle år siden og det var vildt godt. Rigtig godt, hvis man er til vilde forlystelser.

Anmeld

9. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været i Hansa Park for nogen år siden og det er helt sikkert et besøg værd

Anmeld

9. juli 2012

mortilfreja

Nadja+Baby+2012 skriver:

Pigerne er ik til de overdrevet vilde forlystelser.. Og heller ik os voksne

Anmeld

9. juli 2012

Nadja+Baby+2012

mortilfreja skriver:

Pigerne er ik til de overdrevet vilde forlystelser.. Og heller ik os voksne

..Okay.. Så ville jeg gå ind på deres hjemmesider og kigge lidt, for så tror jeg at det næsten er ligegyldig.. Jeg ved at heide har div. Dyreshows - søløve bl.a. 

Anmeld

9. juli 2012

lukaj

jeg vil også sige i skal tage til heide park istedet. det er super godt, de har også delfinshow der er noget for alle. lige fra de allermindste til teenagere der ikke kan få det vildt nok

Anmeld

9. juli 2012

Maja_4000

Jeg var der i 8. klasse (eller deromkring) og dengang var det rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.