Er det her helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Er gravid for 3 gang. Allerede inden jeg testede postitvt havde de første to spurgt mig om jeg var gravid. I dagene efter jeg testede positivt spurgte yderligere 3 personer mig om jeg var gravid. Vel og mærke alle sammen mennesker som ikke anede at vi havde gang i PB. Jeg ligner virkelig også en som er gravid i ca uge 20 eller sådan noget!

Jeg har faktisk tabt mig, så det er ikke derfor i alt fald.

Er det normalt?

Jeg vil også gerne høre hvornår i skulle i ventebukserne som 3 gangs gravide?

Det er muligt at dele sine erfaringer anonymt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Anonym

1. gang jeg var gravid, var min mor ret hurtig til at have det på fornemmelsen, men hun  sagde ikke noget før end at vi selv fortalte det...

2. gang havde hun overhovedet ikke opdaget det, og blev noget overrasket, da hun ikke kunne se det på mig... jeg var vidst 13+ da vi fortalte det... der krøb jeg i ventebukserne 6+ på arbejde, da jeg ikke kunne være i mine arbejdsbukser mere.,..

her 3. gang har der ikke været nogle kommentarer, men har da også lidt mave efter lillepigen endnu, og 3 kg jeg ikke har tabt efter hende... har et par jeans jeg ikke kan passe, og brysterne har været gået amok i "bliv-større-nu" 2 gange... jeg er idag 10+2, men ingen kommentarer...

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1. gang jeg var gravid, var min mor ret hurtig til at have det på fornemmelsen, men hun  sagde ikke noget før end at vi selv fortalte det...

2. gang havde hun overhovedet ikke opdaget det, og blev noget overrasket, da hun ikke kunne se det på mig... jeg var vidst 13+ da vi fortalte det... der krøb jeg i ventebukserne 6+ på arbejde, da jeg ikke kunne være i mine arbejdsbukser mere.,..

her 3. gang har der ikke været nogle kommentarer, men har da også lidt mave efter lillepigen endnu, og 3 kg jeg ikke har tabt efter hende... har et par jeans jeg ikke kan passe, og brysterne har været gået amok i "bliv-større-nu" 2 gange... jeg er idag 10+2, men ingen kommentarer...

Og du er endnu ikke i ventebukserne denne gang?

TS

Anmeld

9. juli 2012

Lullaby

Var i ventebukser allerede som 5uger henne

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Åh hvor er jeg lettet over at det ikke kun er mig!  Det er da utroligt at man kan hæve så meget op så tidligt. Jeg ligner virkelig en i uge 20 ca og ud over det så føles elastikken i mine leggins eller linningen i mine bukser så væmmeligt strammende selv om jeg strengt taget godt kan lukke nogle af dem endnu. Men det er især dem som var lidt for store inden jeg blev gravid.

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Jeg har overvejet det samme, men så kan alle jo se at man har ventebukser på og så er man jo afsløret? Tænker at det er lidt pinligt at have sådan en stor mave allerede for er bange for at de skal tro at jeg bare er tyk for det virker helt usandsynligt på mig at nogen skulle tro på at jeg allerede er hævet så  meget op som jeg er.

Anmeld

9. juli 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Jeg har overvejet det samme, men så kan alle jo se at man har ventebukser på og så er man jo afsløret? Tænker at det er lidt pinligt at have sådan en stor mave allerede for er bange for at de skal tro at jeg bare er tyk for det virker helt usandsynligt på mig at nogen skulle tro på at jeg allerede er hævet så  meget op som jeg er.

Altså jeg har både shorts og alm. bukser og der kan man ikke se maven hvis bare jeg har en tunika udover

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Altså jeg har både shorts og alm. bukser og der kan man ikke se maven hvis bare jeg har en tunika udover

Nå okay, det var smart

Dog virker min mave for voldsom til rigtig at blive gemt. Der er dog ingen tvivl om at det er en gravid mave, da de første 5 allerede har spurgt mig om jeg er gravid. Det virker til at de simpelthen antager at jeg er så langt henne at de uden problemer føler at "det er sikkert at spørge". Når så jeg siger at ja jeg er lige blevet gravid så kan jeg bare se at de tænker at så må jeg jo bare være tyk  Det er ligesom om at hvis jeg tager ventebukser på så vil alle jo bare spørge og så skal jeg igen indrømme at jeg er lige blevet gravid kun.

Men måske skulle jeg være ligeglad og gøre det der er behageligt. Har ventebukser på lige nu herhjemme og de passer fuldstændig over maven og hold da op hvor er det en lettelse at intet strammer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.