Min søde eksmand søger bolig i Århus - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Hey..

Har selv boet i Århus, så han kan evt prøve LEA Ejendomme eller HD Ejendomme Vi lejede i Skejby gennem LEA ejendomme

De er vold dyre - syns jeg .. Min kæreste og jeg boede i Skejby gennem LEA - det var 8000kr ca, og så el oveni ..

Men ja, prøv gennem Århus bolig- alle boligforeninger samlet - hvis han har arbejde i Århus, kan han nemt komme foran i køen + det er MEGET billigere, end alle andre løsninger .. Man kan bare skrive sig op på nettet, det koster selvfølgelig et mindre gebyr, og derefter ringer man tilboligforeningen, og fortæller ALT, så sørger de for, at man kommer foran på de forskellige steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Rosa

Sofia skriver:

Har han fundet noget Monica? Ellers har jeg lige hørt fra en bekendt at han sammen med sin kæreste og deres datter har fået en rigtig lækker og stor lejlighed ude i Skejby, det er jo et stykke fra midtbyen, men til gengæld er det billigere. Og han sagde der var en del ledige derude. Jeg kan godt undersøge det nærmere hvis du synes.

Han har ikke fundet noget endnu - men han har et link til denne tråd, så jeg går ud fra at han chekker jævnligt om der er kommet nyre svar. 

Du må meget gerne undersøge det nærmere 

Anmeld

1. august 2012

AndreasMor84

Olivia's Moar skriver:

De er vold dyre - syns jeg .. Min kæreste og jeg boede i Skejby gennem LEA - det var 8000kr ca, og så el oveni ..

Men ja, prøv gennem Århus bolig- alle boligforeninger samlet - hvis han har arbejde i Århus, kan han nemt komme foran i køen + det er MEGET billigere, end alle andre løsninger .. Man kan bare skrive sig op på nettet, det koster selvfølgelig et mindre gebyr, og derefter ringer man tilboligforeningen, og fortæller ALT, så sørger de for, at man kommer foran på de forskellige steder

Hvor i Skejby?? - så meget gav vi ikke

Anmeld

1. august 2012

Ccamilla

AndreasMor84 skriver:

Hvor i Skejby?? - så meget gav vi ikke

Oppe i magrethehøj - men da de begyndte at blive 'populære', steg prisen også markant

Anmeld

1. august 2012

AndreasMor84

Olivia's Moar skriver:

Oppe i magrethehøj - men da de begyndte at blive 'populære', steg prisen også markant

Ahhh ja de var pænt dyre.. det var ikke der vi lejede

Anmeld

1. august 2012

Ccamilla

AndreasMor84 skriver:

Ahhh ja de var pænt dyre.. det var ikke der vi lejede

Haha, så det nok der den ligger ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.