Spørgsmål vedr Lalandia (Billund)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

mor2100kbh

Overvejer at tage en éndagstur i Lalandia med min datter. Hun sover dog stadig til middag så ved ikke om det så er dumt. 

Det koster jo alligevel en del at komme ind og hun kan jo ikke rigtig sove imens vi er der.

Hvad tænker i andre? Har aldrig været der så ved ikke engang hvordan der er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Lullaby

enligmorkbh skriver:

Overvejer at tage en éndagstur i Lalandia med min datter. Hun sover dog stadig til middag så ved ikke om det så er dumt. 

Det koster jo alligevel en del at komme ind og hun kan jo ikke rigtig sove imens vi er der.

Hvor gammel er hun?

Anmeld

10. juli 2012

mor2100kbh

Lullaby skriver:

Hvor gammel er hun?

Hun er 2,6år.

I weekenderne tager hun tit først sin lur ved 2-3 tiden og derfor tænker jeg om man alligevel godt kan få et par gode timer derinde hvis man kommer når de åbner

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

Det koster ikk noget at komme ind i lalandia.. Det koster at komme i vandland..

Anmeld

10. juli 2012

mor2100kbh

Mettefpigen skriver:

Det koster ikk noget at komme ind i lalandia.. Det koster at komme i vandland..

Er der da andre ting at lave i Lalandia som er gratis?

Det var nu vanddelen jeg havde i tankerne.

Anmeld

10. juli 2012

Gittemor09

på lalandia i rødby står der kravlegårde i badeland som man kan lægge de små i og sove....

ellers når det kun er en enkelt dag, om hun så ikke kunne springe luren over... er sikker på hun bare vil hygge istedet

så kan hun jo komme tidligere i seng om aftenen...

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

enligmorkbh skriver:

Er der da andre ting at lave i Lalandia som er gratis?

Det var nu vanddelen jeg havde i tankerne.

Nej ikk ting at lave... Ting at kigge på...

Anmeld

10. juli 2012

Mor-til-asta-09

enligmorkbh skriver:

Tror du ikke din datter kan springe luren over når hun er så gammel.. Det har min datter altid gjort når vi var nogle steder, og det gik ikke ud over sengetiden om aftenen... hun sover tvertimod bare lidt længere dagen efter men det plejer vi som forældre jo godt at kunne lide.. hehe

Anmeld

10. juli 2012

Mussen2

I billund er der også monkey tonkey land og en masse at kigge på. Bowling, boldhal, spillemaskiner, scene med optræden etc.

Det er hammerdyrt at komme ivandland. Som i skude dyrt.

Jeg ville komme når de åbner og så gå igen ved 14 tidenhvis hun ikke er trætinden. Derbliver brugt noget energi sådan et sted. Mon ikke hun så sover i bilen hjem

Anmeld

10. juli 2012

mor2100kbh

Hun plejer først at falde i søvn ved 14-15 tiden i weekenden men der er hun ofte også rigtig træt så tror ikke hun helt kan undvære en lur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.