Føler tiden flyver afsted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

An&Jo

og der er bare så mange ting jeg gerne vil nå.. :/

Jeg vil rigtig gerne ned til min mormor her i løbet af min sommerferie, for når jeg er i skole og ikke har ferie, så virker det hele bare meget uoverskueligt hvis jeg også skal nå at besøge hende, for hun bor i Esbjerg, og jeg bor nord for Aalborg, så der er ret langt imellem os, og nu er det et halvt år siden jeg så hende sidst..
Derudover har min storebror jo også fået en lille datter her i maj, som jeg heller ikke har set endnu, for de bor jo også dernede.. :/

Nu var jeg så ved at kigge på hvornår jeg kan komme derned, og som det ser ud lige nu kan det først blive midt i august..
Johannes tager på ferie ved hans far fra på fredag, og så en uge frem, så kommer han hjem, og så har kæresten og hans søn ferie, og der synes jeg ikke jeg vil hive en masse dage ud af kalenderen, så når vi til uge 32 hvor jeg skal til reeksamen i min skriftlige eksamen, og så først derefter er der tid til at tage derned..

Øv jeg synes det er lidt trist.. Hvis ikke det var fordi vores bil er så ringe, så var jeg kørt derned idag, men det er jo ikke for sjov vi skal have ny bil på onsdag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Pige2009

Øv. Hvad med toget?

Anmeld

11. juli 2012

An&Jo

Baagøe skriver:

Øv. Hvad med toget?

jamen vi kan jo sagtens køre derned, problemet er jo at jeg simpelthen ikke har tiden til det..

Er jo ved at læse op til eksamen igen nu, for skal til reeksamen den 9 august, så der er først tid derefter..

Anmeld

13. juli 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

jamen vi kan jo sagtens køre derned, problemet er jo at jeg simpelthen ikke har tiden til det..

Er jo ved at læse op til eksamen igen nu, for skal til reeksamen den 9 august, så der er først tid derefter..

Arh. Ok. Prioritering... Hvad vil man helst Måske kan du læse lidt dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.