hvad skal jeg nu gøre ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

KarinaA

Jeg har ikke fået mit forørger tillæg fra su-styrrelsen denne måned (barsel lige slut)  

jeg fik i sin tid a vide af uddannelses sted at det ville komme af sig selv når de kunne se at man lige var gået af barsel.. men det gjorde det så ikke.. så nu hænger økonomien ikke rigtig sammen  

hvad skal jeg gøre ?? har jo virkelig brug for de her penge ... (er enlig forsørger) 

kan man få dem med talbage vendende virkning så jeg får dem i næste måned, kan slet ikek finde ud af hvem jeg skal ringe til  

håber der er nogen som kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Carl-Emil's mor

KarinaA skriver:

Jeg har ikke fået mit forørger tillæg fra su-styrrelsen denne måned (barsel lige slut)  

jeg fik i sin tid a vide af uddannelses sted at det ville komme af sig selv når de kunne se at man lige var gået af barsel.. men det gjorde det så ikke.. så nu hænger økonomien ikke rigtig sammen  

hvad skal jeg gøre ?? har jo virkelig brug for de her penge ... (er enlig forsørger) 

kan man få dem med talbage vendende virkning så jeg får dem i næste måned, kan slet ikek finde ud af hvem jeg skal ringe til  

jeg tror jeg ville ringe til SU og spørge hvad jeg lige skal gøre i denne situation.

tror de er de mest kompetente til at give dig et svar

Anmeld

9. juli 2012

An&Jo

KarinaA skriver:

har du søgt de der ekstra bidrag ved kommunen??

Altså ekstra ordinært børnetilskud??

Anmeld

9. juli 2012

KarinaA

An&Jo skriver:

har du søgt de der ekstra bidrag ved kommunen??

Altså ekstra ordinært børnetilskud??

det har jeg ja .. 

Anmeld

9. juli 2012

KarinaA

Carl-Emil's mor skriver:

jeg tror jeg ville ringe til SU og spørge hvad jeg lige skal gøre i denne situation.

tror de er de mest kompetente til at give dig et svar

men hvad for et nummer ?? jeg kan ikke finde et hvor jeg kan komme igennem når det ikke er en vidergående uddannelse jeg går på .. 

Anmeld

9. juli 2012

An&Jo

KarinaA skriver:

det har jeg ja .. 

og du har søgt og forsørgertillæg på minSU??

Hvis ikke, så skynd dig at gøre det, og så kommer de med tilbagevirkende kraft..

Anmeld

9. juli 2012

KarinaA

An&Jo skriver:

og du har søgt og forsørgertillæg på minSU??

Hvis ikke, så skynd dig at gøre det, og så kommer de med tilbagevirkende kraft..

jeg har lige søgt det, men først fra august  

da jeg jo troede at jeg fik det uanset hvad nu i denne måned.. 

og kan ikke ændre i det nu hvor den er sendt afsted før de har godkendt den  

men kan jeg så rette i den når de har kigget den igennem ?? 

Anmeld

9. juli 2012

Filuca

KarinaA skriver:

men hvad for et nummer ?? jeg kan ikke finde et hvor jeg kan komme igennem når det ikke er en vidergående uddannelse jeg går på .. 

Har de ikke et studiekontor på din uddannelse, der tager sig af SU-spørgsmål i forhold til de studerende, der går ved dem? Nu ved jeg ikke hvilken uddannelse, du går på, men på mit studie (går på Aalborg Universitet) har vi et decideret SU-kontor, som vi skal kontakte fremfor at ringe direkte til SU-styrelsen

Anmeld

9. juli 2012

An&Jo

KarinaA skriver:

jeg har lige søgt det, men først fra august  

da jeg jo troede at jeg fik det uanset hvad nu i denne måned.. 

og kan ikke ændre i det nu hvor den er sendt afsted før de har godkendt den  

men kan jeg så rette i den når de har kigget den igennem ?? 

Kan du slet ikke komme ind og rette den lige nu??

For ellers så får du desværre ikke noget for juli, så får du først fra August, når du ikke har ansøgt om noget fra Juli

Anmeld

9. juli 2012

Miin'Baby'Mus

KarinaA skriver:

Altså du må starte med at ringe til SU, de skal nok hjælpe dig. Og ja, hvis du er berettiget til forsørgettillæg så får du det med tilbagevirkende kraft.

Når det så er ordnet, så må du jo ringe til din bank og fortælle din situation - jeg tænker at de nok skal forstå det og vil hjælpe dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.