Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du er en super flot gravid kvinde og billederne er fantastisk flotte og stilfulde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Og syns i skulle se nogle billede hvis i havde lyst ..Hvis der er nogle brystforskrækkede derude , skal i ikke kigge på dem .. Det er reklame for hans hjemmeside , just so you know
Og syns i skulle se nogle billede hvis i havde lyst ..Hvis der er nogle brystforskrækkede derude , skal i ikke kigge på dem ..
Det er reklame for hans hjemmeside , just so you know
More than perfect siger det hele ...
Hehe .. skønne fotos.. bare det vaar mig .. misundelse er en grim ting .. haha
Wow det er nogle flotte billeder Hvor er de smukke
morethanperfect skriver: Tusind tak .. Syns selv de er vildt flotte ..Desværre , har jeg fået en del kritik af folk , som mener jeg udstiller mig selv, og det er synd for min kæreste og min søn .. Troede ikke disse smukke billeder kunne skabe såå meget drama :/
Tusind tak ..
Syns selv de er vildt flotte ..Desværre , har jeg fået en del kritik af folk , som mener jeg udstiller mig selv, og det er synd for min kæreste og min søn ..
Troede ikke disse smukke billeder kunne skabe såå meget drama :/
Det skal du bare lukke op og sk*de i, søde..! Billederne er vildt smukke og som så mange andre har skrevet - vildt fedt at du er så modig!! Men du har jo heller ikk noget at skamme dig over!
Som Alle de andre har sagt så hold op nogle flotte billeder!! Dem kan du virkelig være stolt af. Du er en utrolig smuk gravid kvinde og billederne bliver kun smukkere af at du hviler nok i dig selv i forhold til din krop til at være nøgen
Tillykke med nogle utrolig smukke billeder!!!!!!
Altså piger , hvor er i bare søde !! Tak alle sammen !
Det betyder meget , at I kan lide mine billeder .
Super fantastiske flotte billeder!! Du er virkelig smuk gravid! Og nøj du er modig at gøre så noget, det er alt for grænseoverskridende for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128