Vi var i Fårup Sommerland igår og det var en rigtig hyggelig dag, indtil min største dreng på snart 4, blev mast fast i en af lågerne ind til Mine Expressen. Det var forfærdeligt! Vi var på ved ud til "toget" eller hvad man kalder de vogne der, mig forrest, for det står på et skilt "børn i venstre side", så jeg skulle ind i vognen først, men da Micas er på vej igennem lågen, lukker lågen. Det er altså nogle ret tykke jernlåger, hvor min søn sad fast med hovedet på den ene side og resten af kroppen på den anden. Den klemte ham sådan hen over skulderbladene, han var helt rød og idag blå ved højre skulderblad og han klagede over ondt i ryggen bagefter. Folk stormede ned for at hjælpe og råbte og skreg og Micas selvfølgelig også, ja, jeg er stadig helt rystet. Var lige ved at give mig til at hyle, da jeg skulle fortælle det i børnehaven i morges og pædagogen kunne godt se det på mig... Manden som styrer forlystelsen åbner så lågen igen, kommer ned til os og siger så: "Nå, ja, det var da godt, der ikke skete noget" !!!!!! Skete noget???!!! Jeg var rasende!!!!
Jeg løb ned med min søn hylende i armene for at finde min mand, som jo som altid tog det meget roligere end mig. Men han så det jo heller ikke!! Jeg ville jo have ham på skadestuen eller i hvert fald have ham tjekket ved de der 1. hjælpere der er deroppe, men han kunne se, at han var okay og mente ikke han han skulle tjekkes og som altid, er det ham det bestemmer!
Micas ville ikke prøve noget resten af dagen selvfølgelig, han ville kun i vandland og ja, så fik han en tur med toget. Og det eneste han fik prøvet inden dette skete var træstammerne
Så synd... Og eftersom jeg syntes det er mange penge at bruge (720) på så lidt, forhørte jeg mig i informationen om jeg kunne få noget af billetterne returneret, eller om det var et eller andet de ville gøre for os, nu da han blev klemt og turen ligesom var lidt ødelagt. Det var stadig en hyggelig dag, det er ikke det, men bare ærgeligt at det skulle gå ud over ham, at han ikke ville prøve flere ting pga. ondt i ryggen og så var han også bange jo. Men det ville de ikke. Vi kunne få lov at købe en "næstedagsbillet" til 150 kr. og så ville den gælde resten af sæsonen. Havde vi fået lavet en skadesrapport derinde, havde det måske set anderledes ud, men det vidste vi jo ikke.
Åhh, min lille skat, jeg har så ondt i hjertet og kan ikke få billederne ud af mit hovede, hvor han sidder fast der og bare er rædselsslagen 
Ved ikke hvad jeg ville, bare ud med det I guess...