Det gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en mega dejlig mand i mit liv og det køre bare 

Han har så svært ved at komme og skal hjælpe sig selv har jeg lært at leve med da mit behov enlig er dækket...

Jeg rør ved ham imens han kommer ikke noget det men lige meget hvad har han ikke kunne komme de sidsøkopartiets gange jeg bliver mere og mere depri over det og tænker mit han siger jeg skal blive ved med hvad jeg gør det rigtig dejlig ...

Men hvorfor kommer han så ikke så svært 

Ja ved ikke hvad jeg ville det gør mig bare så ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

B&J

tager han nogle form for depritions piller??? eller har meget mellem ørne for det kan skyldes stop...

men nogle mænd tager det langtid at komme sådan er det her hjemme.. men det er også helt okay

ellers må i jo snakke om det om han evt har lige gjord noget selv eller hvordan og hvorledes

håber i finder ud af det for kan godt følge dig det er trist når de ikke gør og ens tanker går til de forkerte sider...

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tager han nogle form for depritions piller??? eller har meget mellem ørne for det kan skyldes stop...

men nogle mænd tager det langtid at komme sådan er det her hjemme.. men det er også helt okay

ellers må i jo snakke om det om han evt har lige gjord noget selv eller hvordan og hvorledes

håber i finder ud af det for kan godt følge dig det er trist når de ikke gør og ens tanker går til de forkerte sider...

Ikke hvad jeg ved af tager han ikke sådan noget og ja nej han har da nogen ting at tænke på..

Han tager lang tid og det er enlig kun dejlig  men mangler også lidt det kan gøres korter ind imellem

Han siger han før har haft de problemer med at han har svært ved at komme...

Det nok bare mine tanker men han tænder ikke på mig jeg ikke god nok osv 

Har i forvejen haft det svært da han er meget veltrænet og jeg er en stor pige hvordan han kunne tænde poge hold om mig rør mig o alt og det går frem af og bliver nemmer men har desværre lige fået et stort knækigen 

Anmeld

9. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har en mega dejlig mand i mit liv og det køre bare 

Han har så svært ved at komme og skal hjælpe sig selv har jeg lært at leve med da mit behov enlig er dækket...

Jeg rør ved ham imens han kommer ikke noget det men lige meget hvad har han ikke kunne komme de sidsøkopartiets gange jeg bliver mere og mere depri over det og tænker mit han siger jeg skal blive ved med hvad jeg gør det rigtig dejlig ...

Men hvorfor kommer han så ikke så svært 

Ja ved ikke hvad jeg ville det gør mig bare så ked

tro mig, de fleste mænd går ikke op i de ekstra kg. på sidebenene..

og han får jo rejsning.. så tænde på dig, det gør han..

nyd at han kan tilfredsstille dig, sikkert også flere gange..

her er det omvendt.. mig det tager tid ved og kun på en bestemt måde.. så godt min mand tænder for vildt på det..

find ud af hvad han bedst kan li, hvad der tænder ham og kør på.. bare han nyder det, gør det jo ikke så meget at det tager lidt tid..

Anmeld

10. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Ikke hvad jeg ved af tager han ikke sådan noget og ja nej han har da nogen ting at tænke på..

Han tager lang tid og det er enlig kun dejlig  men mangler også lidt det kan gøres korter ind imellem

Han siger han før har haft de problemer med at han har svært ved at komme...

Det nok bare mine tanker men han tænder ikke på mig jeg ikke god nok osv 

Har i forvejen haft det svært da han er meget veltrænet og jeg er en stor pige hvordan han kunne tænde poge hold om mig rør mig o alt og det går frem af og bliver nemmer men har desværre lige fået et stort knækigen 

Ved du hvad det med formerne skal du slet ikke tænke på min kæreste ESKER MIG også selv om da jeg var en meget stor pige

og vi har heller ingen korte sex forhold her hjemme... det er min 1½time det står på før min kæreste også kan ogsådan har det altid været hos ham i starten havde jeg de tanker som dig ind til jeg fik snakket med ham omkring tingene og nu er det hele bare perfekt her hjemme selv om det kan da været lidt øv ind i mellem når det tager 2 timer og man endelig ønsker 30 minutter

kæmpe krammer til dig

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Lai

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lai

Agnes

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Agnes

augusta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.