holstebro badeland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg må indrømme jeg er helt chokket de tager 75 kr pr voksen for at komme ind. Vi var fire der skulle afsted idag. Det har vi dropped for vi synes godt nok det er dyrt?giver i også så meget andre steder i landet. Normalt plejre vi i vores lokale og give 45 kr og det er også et badeland. Undskyld vis det står rodet skriver fra mobil. Mvh anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

pussekat

Anonym skriver:

Jeg må indrømme jeg er helt chokket de tager 75 kr pr voksen for at komme ind. Vi var fire der skulle afsted idag. Det har vi dropped for vi synes godt nok det er dyrt?giver i også så meget andre steder i landet. Normalt plejre vi i vores lokale og give 45 kr og det er også et badeland. Undskyld vis det står rodet skriver fra mobil. Mvh anonym

hejsa

hold da op man det er mange penge  de tro de skal bliv rig på det

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

hold da op man det er mange penge  de tro de skal bliv rig på det

ja vi er også overrasked over den pris. Det er jo mange penge vis man er 4 mennesker der skal afsted de ødelægger det jo lidt for dem selv for tror ikke en stor familie vil betale så meget.

Anmeld

11. juli 2012

pussekat

Anonym skriver:

ja vi er også overrasked over den pris. Det er jo mange penge vis man er 4 mennesker der skal afsted de ødelægger det jo lidt for dem selv for tror ikke en stor familie vil betale så meget.

hejsa

nej hele ikke her og vi er kun 2 mand vil ikke give så mange penge også her der så mange folk der også

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

nej hele ikke her og vi er kun 2 mand vil ikke give så mange penge også her der så mange folk der også

Det må de om det er dem der mister kunder. Selv om det er et lækker badeland.Så nægter jeg at betale så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.