SaNiNa skriver:
Er der nogen af jeres som er kommer i en fremadvendt autostol?
Vi har selv vejet Naia her hjemme på vores badevægt og den sagde 7.9 med tøj og ble men vi overvejer kræftig at finde den anden stol frem til hende for hun gider bare ikke side i den anden mere (gjore nicklas heller ikke og sp sagde i sin tid go for vi skiftede da han kun vejde 7.5 kg fordi han var så stærk i ryg og nakke)
Vi skal jo køre rimelig langt når vi skal på ferie så det ville jo være lækkert hvis hun var glad og havde nået at vende sig til dem.
Men hvor er i rykket rund og hvad vejede jeres da i gjore det?
Kan godt se indlægget er en uge+ gammel, men du får altså lige mine råd med på vejen.
Jeg vil klart anbefale jer, at låne en større autostol (0-13 kg.) og lade hende sidde i den når i skal på ferie.
Du skriver ikke, hvor i skal hen på ferie, men det vil være en alt for stor belastning for hende, at komme i en fremadvendt autostol, da hendes ryg slet ikke er klar til det endnu.
Derudover er det også langt det sikreste, at have hende siddende bagudvendt, så det tæller også for, at i låner/lejer en autostol til ferien.
Du skriver ikke, hvor gammel hun er, men der er mange børn, der i 6-7 mdr. alderen ikke længere gider sidde i autostolen. Det skyldes ikke, at hun ikke vil sidde bagudvendt - hun vil bare se hendes far og mor (et spejl kan muligvis afhjælpe det)
Jeg har skrevet lidt om det her: http://www.autostol.dk/blog/hvornar-skal-man-skifte-til-naeste-storrelse-autostol/
Anmeld