slået et stykke af fortænderne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

trunte89

Hej.

Sara er faldet og har slået noget af begge fortænder for oven. Hun ser farlig ud synes jeg! Men det ser heldigvis ikke så slemt ud, altså der er 'bare' slået noget af - de er ikke slået op, løse eller noget med blod osv.

Hun er i super humør (faktisk gladere end de sidste mange dage) og slet ikke mærket af det.

Ringer self til tandlæge i morgen tidlig.

Andre der har prøvet det, og hvad har i gjort?

Mvh en super ked Trine der synes hendes lille pus ser vildt underlig ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

A.

jaaa..mathinus har også prøvet det..har snakket med tandlægen og han memer at det betyder ikke noget..og man gøre ikke noget ved det..hvis den sidder ikke løs så vil tandlæge ikke gøre noget...

Anmeld

5. maj 2009

trunte89

ok, tak for svar.

Anmeld

5. maj 2009

Stumpen

Jeg ville absolut også melde det til forsikringen..

Mathilde blev taklet sidste sommer af vores hund og der skete ikke noget med tænderne, men vi anmeldte det alligevel til forsikringen, hvis det skulle gove gener senere i livet..

Anmeld

5. maj 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Jeg ville absolut også melde det til forsikringen..

Mathilde blev taklet sidste sommer af vores hund og der skete ikke noget med tænderne, men vi anmeldte det alligevel til forsikringen, hvis det skulle gove gener senere i livet..

Enig, meld det til forsikringen.

Anmeld

5. maj 2009

trunte89

ok, tak.
Må jeg lige få gjort.

Anmeld

5. maj 2009

Rasmine

Sig det lige til tandlægen, mener de giver dig et stykke papir med, hvor der står I har været hos tandlægen.

Anmeld

5. maj 2009

trunte89

5. maj 2009

Tina2

Ja min søn er en vildbasse, så i efteråret slog han et ret stort hjørne af den ene fortand... Vi var til tjek og alt var ok.....

Her i feb faldt han igen og slog af den anden. Helt oppe fra toppen og ned så det var ret voldsomt....
Vi fik ham tjekket og de mente alt var fint, men han blev mere og mere generet af det, man ku se det gjorde voldsomt ondt når han fik noget koldt og han ville INTET bide af....

Var ovre med ham igen, og de var MEGET korte for hovedet og "duppede" lidt plastic på og sagde at mere ku de ikke gøre ved det.... Jeg havde påpeget at der var et brunligt område øverst.....

Dagen efter var det HELT skidt og han havde tydeligvis meget ondt, så vi tog til tandlægevagten med ham og hun sagde straks at den sku ud!!
Så mandag morgen kl. 8 var vi ovre med ham og så kom den ud... Og jeg kan godt sige dig han har haft ondt, for den brunlige plet var rigtig nok OG indeni den var der en lillebitte sort plet og der var åbent lige ind til nerven......
Så godt den kom ud!!!!

MEN vil så lige sige at det jo i langt de fleste tilfælde slet ikke er så slemt som ved Milas, heldigvis!

Anmeld

5. maj 2009

trunte89

Tina2 skriver:

Ja min søn er en vildbasse, så i efteråret slog han et ret stort hjørne af den ene fortand... Vi var til tjek og alt var ok.....

Her i feb faldt han igen og slog af den anden. Helt oppe fra toppen og ned så det var ret voldsomt....
Vi fik ham tjekket og de mente alt var fint, men han blev mere og mere generet af det, man ku se det gjorde voldsomt ondt når han fik noget koldt og han ville INTET bide af....

Var ovre med ham igen, og de var MEGET korte for hovedet og "duppede" lidt plastic på og sagde at mere ku de ikke gøre ved det.... Jeg havde påpeget at der var et brunligt område øverst.....

Dagen efter var det HELT skidt og han havde tydeligvis meget ondt, så vi tog til tandlægevagten med ham og hun sagde straks at den sku ud!!
Så mandag morgen kl. 8 var vi ovre med ham og så kom den ud... Og jeg kan godt sige dig han har haft ondt, for den brunlige plet var rigtig nok OG indeni den var der en lillebitte sort plet og der var åbent lige ind til nerven......
Så godt den kom ud!!!!

MEN vil så lige sige at det jo i langt de fleste tilfælde slet ikke er så slemt som ved Milas, heldigvis!

Hold da op en omgang, og hvor har han da været uheldig.

umildbart ser det ikke ud til at være slemt med Sara, så håber, at det bare er det.. Men skal godtnok vænne mig til at se hende når hun smiler.. Bliver sgu så ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.