Hej skønne septembermødre 
Nu er her jo lidt stille for tiden, men jeg vil ikke mene, at det er fordi der ikke sker noget
Nok nærmere fordi der er nok at se til? 
Skal vi ikke lave en lille opdateringsrunde? Bare om alt mellem himmel og jord 
Som altid går tiden så stærkt! Benjamin er blevet 10 måneder, bliver større og større og udvikler sig hele tiden. Jeg synes hele tiden der sker noget nyt.
Lillemanden er jo kravlet ud over sengekanten et par gange!
Men nu har han fundet ud af, at han skal vende sig om, og så kravler han baglæns ned fra sengen!
Ihh hvor er han sød (ja man glædes over mange små ting som mor jo
.)
Han er blevet ret stabil og jeg tror egentlig ikke der går længe før han kan gå selv. Han går med en hånd og undersøger med den anden imens. Han sætter sig ned og bukker sig for at samle noget om. Mens han holder fast i møblerne selvfølgelig 
Han har lært at vinke og siger samtidigt "ej, ej"! Vilkårligt får han sagt en masse ord og sammenhænge, men det har kun været tilfældigt. Jeg tror ikke han selv forstår, hvad han siger. Til gengæld forstår han mere og mere og det bliver nemmere at kommunikere med ham.
Derudover er han startet i vuggestue! Hvor var det bare grænseoverskridende, sådan at forlade sin lille dreng et fremmed sted. Men han har det rigtig godt og har været så glad. De har kunne lægge ham til lur og han spiser godt, så jeg må jo stole på, at alting er som det skal være!
Han er i hvert fald glad når jeg henter ham.
Jeg synes han var en meget utilfreds baby (og han skal da nok stadig fortælle dig hvis han er utilfreds) men han bliver mere og mere glad
Det er bare super dejligt! 
En laaang smørre blev det til. Jeg håber i alle har det godt med jeres skønne unger
(ps. husk billede
.)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld