Rød barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg mener at den der hedder odder zimply kan fåes i rød, men prøv da at ringe i babysam..

Ellers så ved jeg at der er et par røde på guloggratis, hvis det må være brugt

Okay det vil jeg lige prøve og den må desværre ikke være brugt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

som isabellamor skrev - kan du jo designe din odder selv 

har lavet et eksempel til dig 

det er i den dyre ende - men hvis den SKAL være rød er det nok bare sådan det er

Tak for dit forslag og den ser fin ud, men er også dyr 

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi har fundet en barnevogn med rød på og det er en fra Emmaljunga i farven black/red, der er en rød stribe på. I får lige et billede af den fra Emmaljunga. 

Er der nogen der ved om man kan få andre barnevogne hvor der er lidt rød på?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2012

Annemor...

9. juli 2012

Lunae

Anonym skriver:

Vi vil gerne have en rød barnevogn, men kan ikke finde en. Vi har kigget på nettet og den eneste vi kan finde er en fra Basson, men den har ikke den rigtig røde farve også er jeg ikke så vild med deres design. Det må ikke være en kombi vogn. 

Er der nogen der ved hvor man kan købe en ny barnevogn som er rød? Vi vil ikke have brugt. 

Vi har en rød Odder zip barnevogn, som har en lækker farrarirød farve

Lækker vogn!

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja den barnevogns kasse fra Emmaljunga har desværre et for lille liggemål, den passer jo til deres klapvogne 

Odder laver ikke nogen rød barnevogn mere, har ihvertfald ikke set nogen 

Anmeld

9. juli 2012

MariaMus

Jeg har en Odder, som er knald rød. Den er købt i 2011 i Babysam, så mon ikke at man stadig kan købe sådan en.

Min barnevogn er kun brugt i 9 mdr. og fremstår fuldstændig som ny, den røde farve er overhovedet ikke falmet! Ærgeligt at I ikke vil købe en brugt barnevogn, den er ellers billigt til salg

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

MariaMus skriver:

Jeg har en Odder, som er knald rød. Den er købt i 2011 i Babysam, så mon ikke at man stadig kan købe sådan en.

Min barnevogn er kun brugt i 9 mdr. og fremstår fuldstændig som ny, den røde farve er overhovedet ikke falmet! Ærgeligt at I ikke vil købe en brugt barnevogn, den er ellers billigt til salg

Tak for tilbudet, men vi ender hvis med en Emmaljunga i farven black/red 

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Nogen der ved om man kan få andre barnevogne med lidt rød på?

Ligesom Emmaljunga i farven black/red

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu skal vi snart ud og have bestilt/købt en barnevogn og vi har endnu ikke fundet den vi vil have.

Den skal enten være hel rød eller med noget rød på? Det må ikke være en kombi vogn og vi vil ikke designe en selv hos Odder da det bliver for dyrt. 

Har fundet to modeller med rød på Emmaljunga Big Star i farven black/red og Trille Fix standard i farven sort/rød/hvid.

Kender i andre barnevogne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.