Spontan Abort??????????????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.723 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

AnjaTherese

jeg ved ikke om jeg er gravid endnu, men har mange tegn på det.
og nu i dag begyndte jeg at bløde, (mørkt)
kan det være spontan abort?
synes I jeg skal ta' til vagtlægen? eller vente?

Hilsen den forvirrede ........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hejsa. Hvis det er en sa kan vagtlægen ikke gøre noget. Har du taget en test? Ellers må du hellere kontakte din egen læge i morgen. Få taget en test hos ham/hende, og hvis den er positiv kan det være du skal have en blodprøve for at måle dine homontal.

Anmeld

5. maj 2009

AnjaTherese

okeej! læste bare et eller andet med at man skulle kontakte læge
men ja... så vil jeg nok ringe til min læge i morgen så
har taget 2 tester, begge var negativ. Men har bare på fornemmelsen at der er noget

Anmeld

5. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
BabyBIGtime skriver:

okeej! læste bare et eller andet med at man skulle kontakte læge
men ja... så vil jeg nok ringe til min læge i morgen så
har taget 2 tester, begge var negativ. Men har bare på fornemmelsen at der er noget

Hvor meget er du gået over tid? Jeg mener hvis du har to negative testes, er det så ikke din mans der er kommet? Men prøv at kontakte din egen læge. Hvis du er gravid, kan det tjekkes via dine hgc/hcg/noget homon-noget tal

Anmeld

5. maj 2009

AnjaTherese

neej, altså jeg er på p-piller. Og sidst jeg tog dem, glemte jeg dem tit, og kastede op o.s.v.

begyndte at bløde da jeg faktisk skulle ha' min mens', men det var ikke så meget, plejer hele tiden at bløde meget

så det er ikke min mens' som er nu

Anmeld

6. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
BabyBIGtime skriver:

neej, altså jeg er på p-piller. Og sidst jeg tog dem, glemte jeg dem tit, og kastede op o.s.v.

begyndte at bløde da jeg faktisk skulle ha' min mens', men det var ikke så meget, plejer hele tiden at bløde meget

så det er ikke min mens' som er nu

Har du snakket med lægen?

Anmeld

6. maj 2009

Jordbærpigen

Hvis du har glemt dine p-piller og har kastet meget op på det sidste, vil jeg skyde på, at der "bare" er gået kuk i dit system mht. p-pillerne. Jeg har selv prøvet det engang og fik min mens, selvom det egentlig ikke var der den skulle komme. Lægens sagde at det var helt normalt og jeg sku bare fortsætte med de resterende piller som jeg plejede og så holde pause som normalt.

Anmeld

6. maj 2009

AnjaTherese

kastede én gang, pga. jeg blev søsyg haha

men da jeg skulle ha' pause så kastede jeg meget op, har meget kvalme o.s.v.

skal til lægen i morgen

Anmeld

6. maj 2009

AnjaTherese

altså jeg fik min mens som jeg skulle, den 23. April, men den var meeeeeeeget unormal :O der var jo næsten ikke noget blod...
og nu begyndte jeg at bløde igen i går..... så jeg ved ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.