Kan I hjælpe piger????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Becks

Kender I nogle gode steder på nettet, hvor man kan søge lejlighed, rækkehus og hus? På vestsjælland - Roskilde, Hvalsø, Skee, Ringsted og deromkring liggende..

Det skal ikke være lejebolig.dk der har jeg kigget og skal heller ikke være boligportalen da jeg ikke har logind dertil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

dpb

Becks skriver:

Kender I nogle gode steder på nettet, hvor man kan søge lejlighed, rækkehus og hus? På vestsjælland - Roskilde, Hvalsø, Skee, Ringsted og deromkring liggende..

Det skal ikke være lejebolig.dk der har jeg kigget og skal heller ikke være boligportalen da jeg ikke har logind dertil..

ved ikke om det er god men der er de almene boligselskabers side som er http://www.danmarkbolig.dk/Portal/UI/aspx/Default.aspx

Men de fleste sider tager jo netop penge for deres service

Ellers er der jo dba.dk der er også den slags annoncer... eller evt. den lokale avis hvis du kan finde den på nettet... folketidende.dk syntes jeg da ihvertfald man også kan se annoncer fra private udlejere på en gang imellem...

Det var lige hvad jeg kunne byde ind med Håber du finder noget

Qnuz

Anmeld

8. juli 2012

wamse

Becks skriver:

Du kan helt sikkert finde de lokale aviser i en online udgave også, hvor der er boligsektion også

Anmeld

8. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Becks skriver:

Har du prøvet boliga.dk? De har også lejeboliger...

Skal du flytte væk fra byen?  

Anmeld

8. juli 2012

Becks

dpb skriver:

ved ikke om det er god men der er de almene boligselskabers side som er http://www.danmarkbolig.dk/Portal/UI/aspx/Default.aspx

Men de fleste sider tager jo netop penge for deres service

Ellers er der jo dba.dk der er også den slags annoncer... eller evt. den lokale avis hvis du kan finde den på nettet... folketidende.dk syntes jeg da ihvertfald man også kan se annoncer fra private udlejere på en gang imellem...

Det var lige hvad jeg kunne byde ind med Håber du finder noget

Qnuz

Tak skal du have..

Og tak for link + forslag

Anmeld

8. juli 2012

Becks

wamse skriver:

Du kan helt sikkert finde de lokale aviser i en online udgave også, hvor der er boligsektion også

Tak søde M.. Det vil jeg forsøge

Anmeld

8. juli 2012

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har du prøvet boliga.dk? De har også lejeboliger...

Skal du flytte væk fra byen?  

Tak søde, nej den har jeg ikke prøvet.. Kigger lige på den

Måske.. Min veninde og jeg har snakket om det, jeg kigger lejlighed til mig selv og hus/rækkehus til min veninde og gudsøn..

Men det bliver først lige inden han skal starte i skole (Han er 4 nu)

Anmeld

8. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Becks skriver:

Tak søde, nej den har jeg ikke prøvet.. Kigger lige på den

Måske.. Min veninde og jeg har snakket om det, jeg kigger lejlighed til mig selv og hus/rækkehus til min veninde og gudsøn..

Men det bliver først lige inden han skal starte i skole (Han er 4 nu)

Skulle jeg flytte til provinsen på Sjælland, ville jeg også helst til Roskilde eller Lyngby tror jeg. Roskilde er en fantastisk dejlig by i skønne omgivelser. Og Lyngby også. 

Anmeld

8. juli 2012

wamse

Becks skriver:

Tak søde M.. Det vil jeg forsøge

Jeg har selv set på lejligheder og huse til leje på den måde

Anmeld

8. juli 2012

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Skulle jeg flytte til provinsen på Sjælland, ville jeg også helst til Roskilde eller Lyngby tror jeg. Roskilde er en fantastisk dejlig by i skønne omgivelser. Og Lyngby også. 

Kender ikke rigtig noget til Lyngby, men Roskilde og deromkring er skøn!  Og rimelig billigt

Min venindes mor og papfar bor i Hvalsø, og der har vi været i weekenden til grill party.. Skide skønt område..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.