Godnat! Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

crille

Hvor lang tid bruger i på at putte jeres børn på omkring 1 år? Min./ max.? 

Hvor mange gange vågner h*n om natten? Og varierer det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

heisamig

Sia fylder et år om ti dage og vi bruger 3 min på selve putningen - inden da har vi gjort lidt forarbejde iform af vaskning af hænder og tandbørstning. Derefter ren ble og nattøj, vi trækker sammen gardinerne for og så "puttegodnat"amning - (i stuen - før ammede jeg hende fra vores seng af, men nu siddende i stuen), derefter går vi ind med hende, lægger hende ned, hun vender sig, jeg synger to vers af "den lille nisse rejste", kys og godnat - det fungerer totalt optimalt!!! Tænk at have fået sin aften igen, love it!

Hun vågner gerne to-tre gange om natten, og ja, det veskler

Anmeld

8. juli 2012

Sitrani

crille skriver:

Hejsa..

Min datter er 1 år..

Det starter med, at hun får ren ble, børstet tænder og nattøj på.. efter aftensmaden..

Så går vi ind i stuen, og læser fx en bog eller anden stille og roligt, og kl. 19 tager jeg hende, og siger at nu skal hun sove, og så går vi ind på værelset og her får hun en godnat sang (med efterfølgende nynnen! Hehe..) og så siger jeg sov godt, og går ud af værelset... Jeg skal måske derind 1-3 gange, for at ligge hende ned eller trøste, men det er det....
Hun sover hele natten indtil kl. 05.30-6-tiden.... for det meste... meget sjældent er jeg inde ved hende om natten.. men sådan har det ikke altid været... men heldigvis er det sådan nu

Jeg gør en stor dyd ud af, at alt er som det plejer, og sovetidspunktet bliver overholdt Det skabe tryghed og god rytme for min datter....

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Laura blev bare lagt efter sin godnathistorie og jeg har aldrig haft vrøvl med hende

Hun var sjældent vågen om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.