Barnets numse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

Tynen

Pøls!
Jeg kom til at stemme vådservietter, men mener egentlig skumklude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Katjaro

Hvad enten vi er ude eller hjemme så er Aldi's engangs vaskeklude dem der tørrer vores babys numse

Kunne aldrig finde på at bruge vådservietter på andet end mine egne hænder.

Så hos os kommes engangsvaskekludene i en pose med noget vand når vi tager afsted på tur.

Hilsen Katja og Theis 13 dage

Anmeld

5. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
MetteT skriver:

Jeg bruger engangs vaskeklude derhjemme og vådservietter når jeg er på farten...

Jeps, det gør jeg også
Har fundet nogle økologiske bambus-vådservietter, og de er rigtig lækre

Anmeld

5. maj 2009

Astrid P

Jeg købte 40 små tynde bomuldsvaskeklude inden Smilla blev født, og dem bruger vi herhjemme. Når vi er ude, bruger vi vådservietter fra Änglamark.

Jeg synes skumkludene er så ubehagelige at røre ved, så dem kunne jeg slet ikke holde ud at skulle vaske hende med. Og de små bomuldsvaskeklude kommer bare i en spand med tætsluttende låg når de er brugt, og ryger så i vaskemaskinen på kogeprogram. Nemt!!!

Anmeld

5. maj 2009

Valle81

Astrid P skriver:

Jeg købte 40 små tynde bomuldsvaskeklude inden Smilla blev født, og dem bruger vi herhjemme. Når vi er ude, bruger vi vådservietter fra Änglamark.

Jeg synes skumkludene er så ubehagelige at røre ved, så dem kunne jeg slet ikke holde ud at skulle vaske hende med. Og de små bomuldsvaskeklude kommer bare i en spand med tætsluttende låg når de er brugt, og ryger så i vaskemaskinen på kogeprogram. Nemt!!!

Enig:0)

Jeg kan heller ikke have med de der skumklude at gøre. Så jeg har brugt bomuld vaskeklude fra Ikea og vådservietter(dem uden parfume og parabener osv)

Anmeld

5. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså nu ordner jeg jo ikke numse lige pt. men da jeg gjorde, så brugte jeg ADLI skumvaskeklude, de er de aller blødeste

Også brugte jeg WELEDA Calendula numsecreme Det var det ENESTE der virkede!!!

Anmeld

5. maj 2009

Tina2

Bruger alm vaskeklud efter tis og skumvaskeklude efter stort:-)

Anmeld

6. maj 2009

Miamaja

engangs vaskeklude.. fordi jeg vil helst ikke bruge dem igen

Anmeld

6. maj 2009

charlottekri

jeg bruger vådservietter fra aldi. de indeholder panthenol (staves?) og jeg har næsten aldrig haft problemer med rød numse på nær ved diarre o.lign. og når det så er sket har jeg smurt med e-vitamin creme
Jeg kan heller ikke fordrage skumvaskeklude og synes at vådservietter er så nemme

Anmeld

6. maj 2009

saxa

MetteT skriver:

Jeg bruger engangs vaskeklude derhjemme og vådservietter når jeg er på farten...

samme her.. Har stemt engangsvaskeklude da det er det vi bruger mest..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.