Puuuh ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det er godt nok mange år siden jeg har haft en arbejdsuge på 47 timer Den er fordelt over 7 dage, men alligevel. I dag var min 5 dag, så jeg har 2 mere før det er weekend.

Og jeg har allerede efter 2 dage på det nye job opdaget en bagside. Nu får jeg jo private informationer om personalet, og 3 af mine rigtige gode kollegaer står til fyring Jeg har det lidt skidt med at vide det, men det er jo en del af jobbet. Og jeg kender sagerne fra begge sider, ved hvordan jeg kan hjælpe, men det er ikke noget jeg må blande mig i. Jeg skal bare informeres af hensyn til min jobfunktion.

Jeg må håbe det bliver bedre i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Pia.

47 timer - din stakkel HVAD SKAL JEG SÅ SIGE.... Jeg arbejder 48 timer HVER uge og det er kun over 5 dage ...

Det lyder ikke som en rar information du sidder med omkring dine kollegaer...
- Håber ikke du spekulere for meget over det...

Knus Pia.

Anmeld

5. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
PiaR skriver:

47 timer - din stakkel HVAD SKAL JEG SÅ SIGE.... Jeg arbejder 48 timer HVER uge og det er kun over 5 dage ...

Det lyder ikke som en rar information du sidder med omkring dine kollegaer...
- Håber ikke du spekulere for meget over det...

Knus Pia.

Hehe Ja jeg ved godt at mange andre arbejder så meget, men jeg skal liiiige vænne mig til det I sidste uge var jeg ansat på 32 timer, og i denne er det så 37. Desværre var jeg så på arbejde i weekenden, så jeg mangler en fridag. Den tager jeg så i stedet for en omsorgsdag fredag i næste uge.

Jeg går faktisk og spekulerer lidt over mine kollegaer - specielt den ene. Min chef er nemlig rigtig ked af at fyre hende for hun er knald dygtig. Hun har bare et problem som hun ikke vil erkende

Anmeld

5. maj 2009

finkedinke

Hvad arbejder du med?
Som Pia er jeg også dagplejer og har min. 48 timer på 5 dage. Når jeg altså ikke lige er på barsel som nu
Fordelen er at når man arbejder i hjemmet så føles de 48 timer ikke helt så hårde som hvis man arbejdede ude. Når børnene sover kan man jo gå og hygge. Man kan a også lige sætte en maskine vask over mens børnene er vågne. På nogen måder hænger hverdagen godt sammen fordi jeg kan nå en masse i arbejdstiden. Selvfølgelig passer jeg også børnene

Det må være forfærdeligt at vide det om en kollega, men måske er en fyring godt for hende hvis hun har problemer. Måske er det det skub hun har brug for?!

Berith

Anmeld

6. maj 2009

Sesse89

Puha stakkels jer/dig.

Jeg har endnu ikk prøvet at arbejde så mange timer, og konmer nok heller ikk til det i den nærmeste fremtid,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.