Kan man blive gravid så hurtigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Anonym trådstarter

Min datter er kun 3 mdr. men har de sidste dage haft kvalme og murren i maven. Vildt meget udflåd og oppustet.

Har også haft lyst til nogen ting, som jeg også have lyst til under sidste graviditet.

Tester i morgen. Men kan man virkelig allerede være gravid? Har kun haft sex 3-4 gange siden jeg fødte. Har endnu ikke haft mens.

Har svært ved at tro jeg skulle være gravid. Men har symptomer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Mutti2B

Kort og godt: Ja

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Kort og godt: Ja

Ja det kan man vel godt...

Tog os bare rigtig lang tid med den første, så kan næsten ikke tro det..

Har det bare på samme måde, som da jeg fandt ud af jeg var gravid sidst. og er kun kommet til at tænke på det fordi jeg spiste og gjorde ting i dag og kæresten sagde for sjov: "hvad er du gravid igen"? Så nu køre det bare rundt i hovedet.

Nåh må hellere bare få testet i morgen og se hvad den siger.

Anmeld

8. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Min datter er kun 3 mdr. men har de sidste dage haft kvalme og murren i maven. Vildt meget udflåd og oppustet.

Har også haft lyst til nogen ting, som jeg også have lyst til under sidste graviditet.

Tester i morgen. Men kan man virkelig allerede være gravid? Har kun haft sex 3-4 gange siden jeg fødte. Har endnu ikke haft mens.

Har svært ved at tro jeg skulle være gravid. Men har symptomer.

Åh jeg er nervøs for det samme.

Ella er knap lidt over 4 måneder

Har blødt meget og længe i en periode efter opstart på prævention, så er jeg gravid er jeg bleven det på p-ring

Men nu må jeg se om jeg får mens om et par uger.

Sidste gang kunne jeg bare først teste positiv i uge 8 og havde mens en gang i den periode!

Men det kan vel lade sig gøre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.